Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Renske de Greef - Was alles maar konijnen

Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden #64038 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Renske de Greef - Was alles maar konijnen
Ik herinner me niet veel van dit boek. Mijn verslag is niet echt positief, maar ook niet negatief..

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden #64047 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Renske de Greef - Was alles maar konijnen
Nee dat zag ik Marjo.

Het leest vlot, daarom heb ik ook doorgelezen. Ook verwachtte ik een ontwikkeling. De vrouw gaat inzien dat ze verkeerd bezig is, dat ze haar gedrag moet veranderen, of dat het tenslotte verkeerd met haar afloopt (iets waar ze naar solliciteert) of wat dan ook. Maar niets van dat alles, alles blijft zoals het is. Er worden allerlei anekdotes bijgesleept, die enkel versiering zijn. Er is in feite geen echt verhaal. Dat is mijn grootste bezwaar.

Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden #64054 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Renske de Greef - Was alles maar konijnen
Ik heb nu een paar recensies over dit boek gelezen. De gedeeltes rond opa worden veelal geprezen maar die zijn er te weinig om het boek goed te vinden. De rest van het boek wordt te vaag en van de hak op de tak springend gevonden. Duidelijk dat ze veel columns heeft geschreven en dat nu in feite nog steeds doet, zegt iemand een recensie.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.364 seconden