Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Hemmo Drexhage - Spelen met vandaag

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60349 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Hemmo Drexhage - Spelen met vandaag
Nou eigenlijk vind ik het een slordigheid van de uitgever, een schrijver leest vaak over zijn eigen fouten heen.

Ik merk het zelf ook, als ik m'n verslagen nalees zie ik de fouten niet, maar lees ik ze na een paar dagen dan

zie ik de fouten wel, zelfs zinsconstructies die niet kloppen komen daarin voor.

Van de week zag ik in een oud verslag dat ik een zin niet eens afgemaakt had.

Maar een uitgever moet wel opletten en zorgen dat de tekst correct is.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60355 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Hemmo Drexhage - Spelen met vandaag
Ik weet nooit hoe de verdeling is, maar is het niet zo dat een schrijver zijn manuscript terugkrijgt voor verbeteringen? Misschien is dat ook wel per uitgever verschillend, er is volgens mij sterk bezuinigd op redacteurs.

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60358 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Hemmo Drexhage - Spelen met vandaag
Pfff... nee daar kan ik ook heel slecht tegen, dingen die niet kloppen en foute zinnen. Daar kan het verhaal dan verder niks aan goed maken.

Het is wel grappig om de site van Uitgeverij Gopher te bekijken. Hoe ze dus niet aan hun eigen regels voldoen. Tenzij het boek in eigen beheer is uitgegeven, maar het lijkt me dat Gopher dan niet zijn naam eraan verbindt.

Tijd voor maken pagina: 0.349 seconden