Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Alice Munro - Het leven van meisjes en vrouwen

Lees meer
12 jaren 1 dag geleden #60121 door Willeke
Beantwoord door Willeke in topic Re: Alice Munro - Het leven van meisjes en vrouwen
Een mooi verslag inderdaad. Klinkt als een boeiend boek!

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 1 dag geleden #60122 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Alice Munro - Het leven van meisjes en vrouwen
Dank je Willeke. Het is ook echt een mooi boek!

<t></t>

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60964 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Alice Munro - Het leven van meisjes en vrouwen

Alice Munro verstaat de kunst om haar geschreven woorden aan te vullen met een onzichtbaar gedeelte dat minstens evenveel indruk maakt. De woorden die het papier halen, vertellen ook het ongeschreven verhaalgedeelte.

Bedoel je hiermee dat ze inspeelt op iemands verbeeldingskracht?

Als ik jouw recensie zo lees lijkt het me ook wel een boek voor jongeren, denk jij dat het jongeren zal aanspreken?

Dettie

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60971 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Alice Munro - Het leven van meisjes en vrouwen
Ze speelt in op iemands verbeeldingskracht maar nog meer zegt ze met de woorden die wel op papier staan meer dan alleen dat. Dus aan de hand van wat ze schrijft, kun je ook een heleboel andere dingen invullen. Ze schrijft dus ook veel tussen de regels.

Dit boek zal ook in de smaak vallen bij een aantal jongeren maar ik denk toch dat de meeste liefhebbers van dit verhaal al volwassen zijn.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.414 seconden