Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Michael Chabon - De wonderlijke avonturen van Kavalier en Clay

Lees meer
20 jaren 4 maanden geleden - 20 jaren 3 maanden geleden #6899 door dettie
New York, 1939. Joe Kavalier, een jonge kunstenaar die tevens bedreven is in de ontsnappingskunst à la Houdini, heeft zojuist een staaltje van zijn kunnen laten zien: hij heeft weten te ontkomen aan het Praag van Adolf Hitler.

lees verder, klik hier.. www.leestafel.info/michael-chabon

Inge
Laatst bewerkt 20 jaren 3 maanden geleden doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
20 jaren 4 maanden geleden #6901 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ik denk ook niet dat het een echt succes was Inge. Ik kan het boek nauwelijks op internet vinden, in het Nederlands dan bedoel ik.

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
20 jaren 4 maanden geleden #6905 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Het gegeven lijkt me wel aardig toch..maar toch maar niet opschrijven dan?
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
20 jaren 4 maanden geleden #6968 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
Je bent natuurlijk altijd vrij om het te lezen Marjo. Ben benieuwd of je er ook zo over denkt :) .

Wat mij nog het meeste irriteerde is het feit dat het als humoristisch boek geklasseerd is in de bibliotheek terwijl ik er niets humoristisch aan vond. Blijkbaar weten ze in de bibliotheek maar de helft van de tijd wat er in de boeken staat. Eigenlijk zou elke bibliotheek iemand moeten hebben die de boeken eerst leest voordat ze ze onder een bepaalde categorie plaatsen. Ik had dus echt zin in een humoristisch boek (type hoe kluts ik een muts of de detectives van evanovich). Dat was ook de reden dat ik het meegebracht heb. Een dikke tegenvaller dus.

groetjes Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Lees meer
20 jaren 4 maanden geleden #6969 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Daar zeg je iets dat mij ook geregeld opvalt: dat de categorie vaak helemaal niet klopt! Zo staat bij ons in de bieb "de schaduw van de wind" als een occult boek..Nou, daar versta ik toch iets heel anders onder. Maar als je dat meldt, kijken ze je meewarig aan, zo van 'waar maak je je druk over?'
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
20 jaren 4 maanden geleden #6972 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
Juist, waar maak jij je druk over? Het is net alsof je in een winkel een doosje tomaten koop omdat er op de doos staat dat er tomaten inzitten en als je thuiskomt blijkt er spinazie in te zitten. Waar maak jij je dan druk over??????? :lol: :lol: :lol:

Ergerlijk gewoon. Net als die A b en c categorieen en AVI- niveau's in de jeugdbibliotheek. Oké sommige boeken zijn niet geschikt voor heel jeugdige lezers maar om dan kinderen te verbieden om een categorie hoger te lezen dan hun leeftijd is gewoon absurd. Alles wordt veel te veel in vakjes geplaatst. en als het dan nog de verkeerde vakjes zijn dan wordt ik zeer ontvlambaar.

Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Tijd voor maken pagina: 0.468 seconden