Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Halldór Laxness - Aan de voet van de gletsjer

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57733 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Halldór Laxness - Aan de voet van de gletsjer
Ja, vond ik best pittig, met al die oorlogssituaties, (zelfbenoemde) koningen en steeds wisselende machtsverhoudingen.

Ik zal eens haast gaan maken met Salka Valka.

Verder zal ik een topic aanmaken over De gelukkige krijgers en daar mijn verslagje bij plaatsen. Die samenvatting had ik nog, hoor, hoef ik niet opnieuw te maken.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57734 door Johanna
Beantwoord door Johanna in topic Re: Halldór Laxness - Aan de voet van de gletsjer
Ik vond de gelukkige krijgers ook wel pittig maar heb ook genoten van de spot die hij dreef met het vereren van al dat vechten in de saga's en oorlogen.

Ik ga straks beginnen in Onafhankelijke mensen.

<t></t>

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57737 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Halldór Laxness - Aan de voet van de gletsjer
Daar kun je mee vooruit....flinke pil!

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57738 door Johanna
Beantwoord door Johanna in topic Re: Halldór Laxness - Aan de voet van de gletsjer
Ik heb hem gelukkig ook als e-boek, het papieren boek gebruik ik dan om eventueel terug te bladeren.

Maar Salka Valka heeft maar 25 pagina's minder dus jij kunt ook nog wel even vooruit.

<t></t>

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57739 door berdine
ok :mrgreen:

Tijd voor maken pagina: 0.423 seconden