Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Renate Dorrestein - Mijn zoon heeft een seksleven en ik lees mijn moeder roodkapje voor

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12785 door PetraO.
Beantwoord door PetraO. in topic Re: bericht

irene schreef : Gezien haar produktiviteit van boeken schrijven, promoten en op de voorgrond willen treden ...

Zij is volgens mij inderdaad 1 van de meest productieve schrijvers van Nederland, of niet? In Belgie hebben ze Brusselmans die de meeste boeken uitbrengt (soms zelfs twee per jaar), maar in Nederland ligt zij op kop. Of lijkt dat maar zo? Ik kan in ieder geval niemand bedenken die vaker met een nieuw boek komt dan Renate.

Dit laatste boek heb ik overigens niet gelezen, het trok me niet zo. Als je dan toch over vrouwen in die leeftijd moet lezen dan is "No! I don't want to join a bookclub" leuker. (Nu ook in het Nederlands te krijgen.)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12789 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Weet je dat ik dat niet eens weet.

Ik zit nu heel hard te denken wie ook veel uitgeeft maar kan er zo snel niet opkomen.

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12791 door PetraO.
Beantwoord door PetraO. in topic Re: bericht
Kluun is tot nu toe ieder jaar met een nieuw boek gekomen, maar omdat dit er pas drie zijn kun je daar nog niet echt veel over zeggen (misschien duurt het nu wel ineens een paar jaar tot de volgende).

Lees meer
18 jaren 6 maanden geleden #20667 door irene
Beantwoord door irene in topic Re: bericht
Toegegeven: Je leest het boek in een of twee avonden uit, maar dat is dan ook alles.

Dorrestein heeft zich m.i. teveel verslikt in de problematiek: de omgang met een dementerende ouder.

Teveel heeft ze zich gefixeerd op (haar eigen) midlifecrises.

Te hilarisch is ze tekeer gegaan om zo'n kwetsbare situatie te schetsen.

Soms bekroop me het gevoel, bij het lezen van dit boek, dat Dorrestein overgestapt is naar het chicklitgenre; in dit geval dan voor de 50plusser.

Jammer, ze heeft zoveel meer in haar mars....

groetjes, irene
Laatst bewerkt doorirene.

Lees meer
18 jaren 5 maanden geleden #20687 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Toch een beetje de reactie die ik ook had, Irene. Wij missen dus de point: iets overdrijven om je punt te maken.

www.leestafel.info/renate-dorrestein
Laatst bewerkt doormarjo.

Tijd voor maken pagina: 0.345 seconden