Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Joyce Roodnat - Sterrenschot

20 jaren 5 maanden geleden #6284 door
Beantwoord door in topic Re: bericht
Goed te horen dat alles naar wens gaat, Roel.

Ja, die Roodnat is een hoge tante bij het NRC. Ik heb wel eens een interview met haar beluisterd, en het is een dame die geen blad voor de mond neemt.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
20 jaren 5 maanden geleden #6373 door Roel
Beantwoord door Roel in topic Re: bericht
Hallo Bernadet,

Ik doe mijn best! Nee, maar ik weet zeker dat wat jij allemaal voor de website hierdoet, dit vele malen overtreft. Daarnaast sta ik iedere keer perflex hoe snel jij en Marjo weer een boek uit hebben! Ik ben al blij als er vier in een maand uitkrijg (wat vorige maand niet is gelukt).

Ja, dat weet ik van het Noorderlicht, maar de kans is het grootst in het hoge Noorden. Sinds ik Nrc lees, ken ik haar wandelrubriek natuurlijk. En zij is de gangmaker achter de prachtige filmserie op dvd van Italiaanse films en klassieke Europese films van de laatste twee jaar.

Graag gedaan. Ik heb genoten van het boek.
Laatst bewerkt doorRoel.

Lees meer
20 jaren 5 maanden geleden #6374 door Roel
Beantwoord door Roel in topic Re: bericht
Hallo BB,

Ja, dat is een zeker een fijn gevoel.

Ik heb ook vorig jaar via internet radio een debat gehoord over een bepaald onderwerp. Mijn indruk is, dat ze altijd fair reageert, ik bedoel met opbouwende kritiek zoals een goede criticus betaamt.

BB schreef : Goed te horen dat alles naar wens gaat, Roel.

Ja, die Roodnat is een hoge tante bij het NRC. Ik heb wel eens een interview met haar beluisterd, en het is een dame die geen blad voor de mond neemt.

Laatst bewerkt doorRoel.

Lees meer
20 jaren 5 maanden geleden #6379 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht

Ik ben al blij als er vier in een maand uitkrijg (wat vorige maand niet is gelukt).

Je hebt natuurlijk boeken en boeken Rotor. Sommige boeken zijn gewoon lekkere wegleesboeken maar wat jij leest daar zou ik ook veel langer over doen. Dat is wel van een ander kaliber dan bijvoorbeeld een boekje van Manon Uphoff (waarmee ik niets af wil doen aan boeken van Manon Uphoff)

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
20 jaren 5 maanden geleden #6382 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Precies, Bernadet.. Over Dostojewski doe ik ook veel langer!
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
20 jaren 3 maanden geleden - 17 jaren 1 maand geleden #7199 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
En dit boek van Joyce Roodnat smaakt naar meer. Het blijft hangen, net als "de hydrograaf", en de stijl is wennen, dat ben ik met je eens Roel, maar ik vind het een mooi boek.

Kun je je het boek nog herinneren, en heb je dan een idee waar de titel voor staat?

www.leestafel.info/joyce-roodnat

Marjo
Laatst bewerkt 17 jaren 1 maand geleden doormarjo.

Tijd voor maken pagina: 0.488 seconden