Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Fjodor Dostojevski - De gebroeders Karamazov

Lees meer
20 jaren 5 maanden geleden #6376 door Roel
Beantwoord door Roel in topic Re: bericht
Dank daar weer voor. Maar het is geen echte recensie. Ik heb een beetje mijn indrukken weer gegeven. Het kost me veel te veel tijd om alles rustig op papier te zetten, dat kost gauw een uur!

Daarnaast zoals ik al schreef heb ik niet complete overzicht van het boek gekregen tijdens het lezen, dat heb ik onderweg ergens verloren.

Bernadet schreef : Je verslag staat op de site Rotor. Als je op de afbeelding van het boek klikt dan zie je informatie over Dostojevski's leven.

Hier staat je verslag: www.leestafel.info/fjodor-dostojevski

Bernadet

Laatst bewerkt doorRoel.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
20 jaren 5 maanden geleden #6378 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht

Dank daar weer voor. Maar het is geen echte recensie. Ik heb een beetje mijn indrukken weer gegeven. Het kost me veel te veel tijd om alles rustig op papier te zetten, dat kost gauw een uur!

Het maakt niet uit hoe je het noemt, maar je geeft je indrukken goed weer en dat vind ik juist belangrijk in een verslag/impressie/recensie.

Het kost mij ook enorm veel tijd om een verslag te maken. Ik ben er zo een middag mee bezig. Ik loop al drie boekenverslagen achter omdat ik, als ik een verslag maak, het niet af wil raffelen. Ik vind het vaak ook erg moeilijk om m'n indrukken te verwoorden en schrap veel, en kan soms na een hele tijd bezig te zijn geweest nog niet tevreden zijn.

Jammer dat de boeken van de Russische bibliotheek zo duur zijn, maar de uitvoering is het bedrag wel waard. Ze zijn erg mooi verzorgd.

Het is mijn bedoeling dit jaar zeker De speler van Dostojevski te lezen. Als ik het gelezen heb zal ik wel weer gaan ploeteren op een verslag.

(Heb je wat om naar uit te kijken! ;) )

Groet

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
20 jaren 4 maanden geleden #6550 door Roel
Beantwoord door Roel in topic Re: bericht
Hallo Bernadet,

De Speler leest heel gemakkelijk. Ik denk niet dat je moeite met een verslag zult hebben. Het is ook een dunnetje vergelijkbaar met de dikke Dostojewski's! Ik vond het een geslaagde roman.
Laatst bewerkt doorRoel.

2 jaren 9 maanden geleden #106377 door
D. is inderdaad ook sterk in de afzonderlijke verhalen die in het geheel worden gestopt, zoals je in www.leestafel.info/fjodor-dostojevski opmerkt.

Tijd voor maken pagina: 0.457 seconden