Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Kate Atkinson - Leven na leven

Lees meer
12 jaren 11 maanden geleden #53590 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Kate Atkinson - Leven na leven
Leuk om te lezen dat jij ook zo van dit boek genoten hebt Antonia!

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 11 maanden geleden #53831 door Annemarie
Er is ook nu ook trailer: www.youtube.com/watch?v=tUyBH834su8 . Het boek komt trouwens eerder uit. Eind deze week al.

<t></t>

Lees meer
11 jaren 6 dagen geleden #68315 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Kate Atkinson - Leven na leven
Heel apart boek. Ik vond het toch ook wel verwarrend, omdat je met al die levens niet meer precies weet welke personen bestaan in het leven dat je aan het lezen bent en in welke relatie tot Ursula ze staan en of de details die je in je hoofd hebt ook bij het huidige leven horen of bij een vorig.

Dus saai werd het niet. Een beetje vermoeiend wel, maar alleszins de moeite waard.

Lees meer
11 jaren 6 dagen geleden #68322 door Annemarie
Het is voor mij alweer een tijdje geleden maar ik weet nog heel goed dat ik dit een prachtig boek vond. Ik vond het niet heel vermoeiend om te lezen maar het is niet echt een boek dat je weg moet leggen om steeds een klein stukje te lezen want dan raak je denk ik de draad wel kwijt. Leuk dat jij het ook de moeite waard vindt Berdine!

<t></t>

Lees meer
11 jaren 6 dagen geleden #68327 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Kate Atkinson - Leven na leven
Ik heb het in een paar dagen uitgelezen, Annemarie, dus daar lag het niet aan. Misschien roept het juist minder verwarring op, als je b.v. elke dag één leven leest. Maar goed, het was een leuk idee van de schrijfster. Nu heb ik van haar nog "Bladeren van licht" liggen, dat moet op weer een andere manier iets bijzonders zijn.

Lees meer
11 jaren 6 dagen geleden #68328 door Annemarie
Nee, dan is het zeker goed te doen. "Bladeren van licht' ken ik niet. Ik heb even gespiekt waar het over gaat en dat lijkt me inderdaad ook een heel bijzonder boek. Heel anders weer dan deze.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.436 seconden