Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Rascha Peper - Wie scheep gaat

Lees meer
20 jaren 6 maanden geleden #5584 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Misschen had er wat meer in gesneden kunnen worden, maar ik heb toch van dat boek genoten. Ik zou het best nog eens willen lezen.

Ik ben het met je eens Roel, 'dooi' is haar beste boek, juist vanwege die beklemmende sfeer Die is nagenoeg afwezig in "wie scheep gaat.."
Laatst bewerkt doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
20 jaren 6 maanden geleden #5621 door Roel
Beantwoord door Roel in topic Re: bericht
Hallo Marjo,

Dooi is een hele goeie novelle, maar haar laatste Verfhuid is nog beter! Als je van geheimzinnig en beklemming houdt moet je zeker Verfhuid lezen. En dan kan makkelijk als tussendoortje, want je hebt het zo uit.

Bernadet heeft daar wel een punt met het teveel uit elkaar liggen van verschillende verhalen binnen het verhaal. Het lukt haar niet die dicht genoeg bij te krijgen. Een van de hoofdbezwaren vind ik ook dat de dood of mogelijke dood van die vrouw als een sluier over het boek had moeten vallen. Maar het lijkt erop dat ze niet veel met haar op hebben, dat mag wel zou zijn, echter voor een verhaal is dat dodelijk (sorry voor de dubbelzinnige opmerking!)
Laatst bewerkt doorRoel.

Lees meer
20 jaren 6 maanden geleden #5623 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Het bleef een beetje open of ze die persoon wel dan niet was, meen ik. Ik wilde aannemen van wel. Er waren ook lezers in de open leeskring die dit boek besprak die vonden dat ze dood was..
Laatst bewerkt doormarjo.

Tijd voor maken pagina: 0.379 seconden