Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Roderik Six: Vloed (debuut)

Lees meer
13 jaren 4 maanden geleden #50826 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Roderik Six: Vloed (debuut)

Inge schreef : Waarom gewetenswroegingen Dettie?

Omdat iedereen zo trouw meeleest met de debuten en ik het dan af laat weten als het mij gevraagd wordt.

Maar gezien het verhaal weet ik nu al dat het niet echt wat voor mij is. Ik heb niet veel met zulke 'fantasie' verhalen en zeker niet met dystopische verhalen. Het moet dan wel heel goed in elkaar zitten, inleefbaar zijn, wil het mij aanspreken.

Dan kan ik het beter niet lezen dan een recensie schrijven waarin ik vertel dat ik het niet veel vind, iets wat ik bij voorbaat al verwacht. Zou ook niet eerlijk zijn tegenover de schrijver.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 4 maanden geleden #50827 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: Roderik Six: Vloed (debuut)
Zoals Marjo zegt Dettie:

Marjo schreef : Is inderdaad niet nodig. Je moet geen boek tegen je zin lezen. Ik denk dat dit boek niet voor Detties bekkie is.

:D

Lees meer
13 jaren 4 maanden geleden #50828 door dettie
Oke, geen overVLOEDig gesmul dus.

Dettie

Lees meer
13 jaren 4 maanden geleden #50858 door Inge
Ik ging vandaag naar de bib. Kwestie van een paar boeken terug te brengen. Ik had mezelf beloofd geen boeken mee te brengen, eerst moest mijn stapel een beetje minderen. Maar wat stond er daar naar me te lachen... Juist Vloed :D dus toch maar meegebracht :D

Lees meer
13 jaren 4 maanden geleden #50861 door dettie
ha, ik ken dat! Ik dacht altijd deze keer breng ik écht alleen maar boeken weg, ik neem niets mee en dan toch weer met zes boeken thuiskomen... Nu ga ik eigenlijk nooit meer naar de bieb, ben nog wel lid omdat ik het goed vind dat er bibliotheken zijn maar kom er al tijden niet meer.

Dettie

Lees meer
13 jaren 4 maanden geleden #50865 door Inge
Ik kom weer heel veel in de bib. Door 2 redenen...

* De bib bij ons is echt goedkoop. Je kunt voor het bedrag van het jaarlijks lidgeld zelfs geen boek kopen. Voor jongeren tot de 18 is het gratis en vanaf 18 jaar betaal je 5 euro per jaar. Voor dat bedrag mag je 3 boeken per keer ontlenen voor 3 weken (maar zijn echt wel soepel voor regelmatige bezoekers), enkel voor reserveringen, dvd's enz betaal je wat extra.

* Ik heb hier al zoveel boeken in huis dat ik niet meer weet waar ik ze allemaal moet laten. Veel boeken lees je 1 keer en die blijven dan voor de rest ergens liggen. Daarom koop ik enkel nog boeken als het om klassiekers gaat of als het voor mij een echt superboek was zoals "Nachttrein naar Lissabon"

Tijd voor maken pagina: 0.465 seconden