nee, het maakt mij weinig uit of ik eerst een recensie heb gelezen. Jij vond Menkveld ook heel goed en drong er eigenlijk ene beetje op aan om het te lezen en je had helemaal gelijk, het is prachtig. Dit boek wist ik van tevoren al niet of het wat voor me zou zijn maar ik gaf het het voordeel van de twijfel. het begin vind ik heel goed, ik werd gelijk het verhaal in getrokken. Maar naderhand wordt het steeds onwaarschijnlijker. ik ga even door onder de verklapper
V
E
R
K
L
A
P
P
E
R
Madelines Theehuis met huis was niet klein, maar kan jij je voorstellen dat het meer dan 4000 vriendschapsbroden kan herbergen? Dat is wel héél veel. Ook dat al die mensen ruimte, en tijd, en gelegenheid hebben om dat eventjes te gaan bakken...
In de supermarkt maken twee ex-vriendinnen ruzie, ze hebben al jaaaren ruzie en dan zegt de een het grote geheim en hopla ruzie is over en ze zijn weer dikke vriendinnen.
Maar ook die man van Edie, de arts Richard, was wel een erg wee figuur enz. enz.
Ja het komt meer bij chicklit inderdaad. Maar nogmaals het begin was goed het eind erg Amerikaans...
Dettie