Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Catalin Dorian Florescu - Jacob besluit lief te hebben

Lees meer
13 jaren 10 maanden geleden #47314 door WilV
Ik zou t graag rond sturen dames, maar ik heb t meteen weg geven aan een vriendin met een grote Roemenie-liefde.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 10 maanden geleden #47315 door WilV
Wat ik leuk vond in het boek was dat als net als in zijn vorige boek de verhalenvertellers van mytische verhalen zo'n grote rol speelt, en dat die verhalen, of ze nu waar zijn of niet, de personages helpen in moeilijke tijden. Dat missen wij helaas een beetje in onze cultuur, verhalenvertellers. Op de Balkan en in Oost Europa kunnen ze dat beter.

Lees meer
13 jaren 10 maanden geleden #47316 door Annemarie
O, daar was ik ook niet op uit hoor Willeke. Leuk dat het boek zo goed terecht is gekomen!

Het sfeertje rondom zo'n verhalenverteller lijkt me ook heel speciaal. Dat dan een heel dorp uitloopt om die verhalen te horen.

<t></t>

Lees meer
13 jaren 10 maanden geleden #47318 door WilV

Annemarie schreef : O, daar was ik ook niet op uit hoor Willeke. Leuk dat het boek zo goed terecht is gekomen!

Het sfeertje rondom zo'n verhalenverteller lijkt me ook heel speciaal. Dat dan een heel dorp uitloopt om die verhalen te horen.

Ja precies,

Hier ging het om een zigeunervrouw die alsmaar vertelde, en ik het vorige boek als ik het goed heb om een neef, of een tante, ik ben het even kwijt, die alsmaar de meest fantastische verhalen en mythes vertelde

Tijd voor maken pagina: 0.392 seconden