Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Fabio Genovesi: Vissen voeren

Lees meer
11 jaren 4 maanden geleden #65538 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Fabio Genovesi: Vissen voeren

Dettie schreef : En het boek is uit. Ik ben niet zo enthousiast als Marjo en vroeg me af waardoor dat komt. Ik ben er inmiddels achter, ik houd van kort, kernachtig en dit boek is Italiaans... need I say more? Italianen gebruiken heftige gebaren, zijn druk en weiden veel meer uit.

Ik merkte dat ik sommige stukken diagonaal las omdat er dan weer een flinke beschrijving kwam en ik gewoon wilde weten hoe het verder ging. Maar hoe meer het verhaal op zijn eind liep hoe beter het werd! Ik heb zeker geen spijt dat ik het gelezen heb. verslag volgt nog.

Dettie

Hier kan ik me helemaal niks bij voorstellen. Flinke beschrijvingen, uitweiden??? Na het nare begin met al die dieren-ellende, heb ik dit boek met heel veel plezier uitgelezen. Een heerlijk boek, met veel humor, maar zonder dat het hilarisch wordt, zoals Marjo al in haar verslag schrijft. Zulke herkenbare jeugdproblemen en alle beeldspraak is raak. Erg goed geschreven, vlot leesbaar, zonder taalfouten of kromme zinnen (hè, hè, opluchting! :mrgreen: ). Het dorp en de mensen komen helemaal tot leven. Ik zou niet weten wat hier op af te dingen valt.

Ik moest heel vaak aan Willeke denken, want er wordt het een en ander afgewielrend. :lol:

Dus ik sluit me bij Marjo aan: dit moeten jullie allemaal lezen!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 4 maanden geleden #65539 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Fabio Genovesi: Vissen voeren
Een voordeel, ik herinner me het verhaal nog wel, dat is al heel wat na bijna 3 jaar, hoewel ik het niet helemaal meer na zou kunnen vertellen. Wat me het meest bijgebleven is, is de aandacht voor Mirko en hoe moeilijk Fiorenzo dat vond. Ook Tiziana staat e nog vaag bij.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.383 seconden