Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Karen Russell - Swamplandia!

Lees meer
13 jaren 11 maanden geleden #46736 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Karen Russell - Swamplandia!
Ik had ook nog nooit van HBO gehoord maar ja, ik kijk ook zelden tot nooit televisie. Alleen nu met de Olympische spelen wel.

Zwemmen, turnen, fietsen op de weg!! (ja Marianne Vos heeft gewonnen) en zo vind ik heerlijk om naar te kijken.(maar de Tour duurt me weer te lang) Maar voor de rest... nee geen televisie.

dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 11 maanden geleden #46740 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Karen Russell - Swamplandia!
HBO is inderdaad een kwaliteitszender. Dus wie weet wordt het boek mooi verfilmd. Ik kijk graag televisie maar kies, vanwege het steeds smakelozer aanbod, de laatst tijd vaker voor een boek.

<t></t>

Lees meer
13 jaren 11 maanden geleden #46742 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Karen Russell - Swamplandia!
Ja, haha, zo gaat dat Annemarie, eerst kijk je minder, dan ga in de gids die paar programma's per week aankruisen, vervolgens kijk je ook al niet meer in de gids en voor je het weet kijk je helemaal niet meer.... :black:

Lees meer
13 jaren 11 maanden geleden #46745 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Karen Russell - Swamplandia!
Inderdaad Berdine! Voor een leuke KRO-Detective ben ik gelukkig nog wel te porren en zo zijn er nog wel een paar programma's. Maar het merendeel boeit me niet zo meer.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.383 seconden