Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Mikael Bergstrand - De mooiste handen van Delhi

Lees meer
13 jaren 11 maanden geleden #46801 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Mikael Bergstrand - De mooiste handen van Delhi

WilV schreef : Ja maar dat komt vermoedelijk omdat ik me wél aan hem ergerde, dan blijft een personage altijd langer hangen.

Ik vond het ook vermakelijk dat de rollen leken te keren en bij het tweede bezoek van Eric de rollen behoorlijk omgekeerd leken.

Ja Eric kreeg een koekje van eigen deeg. Hij was niet gewend dat een vrouw andere dingen wilde dan hij.

Maar in het begin werd ook gezegd dat, in dat café, iedereen eigenlijk zat te wachten op Eric. Hij was de gangmaker, de charismatische man, zonder hem was er niet veel aan. Eric is wél heel direct. Hij ontziet Göran niet en vertelt hem de eerlijke waarheid. Göran is ook vast komen te zitten en dat zegt Eric hem ook recht voor z'n raap.

Maar wat vind jij dan arrogant? Geef eens een voorbeeld als je wilt.

(nieuwsgierige) Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 11 maanden geleden #46805 door WilV
Misschien is "neerbuigend" meer het woord wat ik bedoel, alsof hij sich superieur voelde.

maar hij is de gangmaker van de groep, en de enige door Gorans verhaal heen prikt. Dat is óók waar.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.379 seconden