Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Enne Koens: Vogel

Lees meer
14 jaren 8 maanden geleden #40956 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Enne Koens: Vogel
Nee, dat snap ik wel, maar er geen enkele universiteit die zomaar mensen van de straat plukt. Je moet echt een papiertje kunnen overleggen dat je het vwo of een ander voorbereidende opleiding hebt afgerond.

Dat je vakkenpakket niet gericht hoeft te zijn op de studie filosofie, dat klopt, maar je niveau moet bewezen worden, om het zo maar eens te stellen.

Ook maar even gegoogled, het gaat om Lieden in het boek, dus deze quote ook:

Om een universitaire bacheloropleiding te mogen volgen, moet je in het bezit zijn van een diploma behaald aan een Nederlandse onderwijsinstelling. Daarnaast ben je voor sommige opleidingen verplicht om een bepaald profiel te hebben.

Het gaat om de volgende diploma’s:

een einddiploma/ getuigschrift vwo

een propedeuse of einddiploma wo

een propedeuse of einddiploma hbo

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 8 maanden geleden #40961 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Enne Koens: Vogel
Het wordt nog wat zeg.

Aanmelden voor een bacheloropleiding

Als je in Leiden een bacheloropleiding wilt gaan volgen, moet je je aanmelden in Studielink. Voor de meeste studenten kunnen de diploma- en adresgegevens geautomatiseerd gecontroleerd worden en is aanmelding in Studielink voldoende.

Met Studielink kun je je inschrijving online regelen app.studielink.nl/vchfos/welcome.jsp

Dettie

die zich rotlacht om deze discussie, je hebt wat aangehaald Marjo met je opmerking! :D

-

Lees meer
14 jaren 8 maanden geleden #40965 door marjo
Nou ja, ik heb vijf studerende kinderen (gehad) en die hebben echt altijd fotokopieën en cijferlijsten moeten insturen! Dus dan is dat pas het afgelopen jaar veranderd.

Het jaar daarvoor heeft mijn dochter zich nog aangemeld, ook via die studielink, maar mèt papierwinkel.

Maar vooruit: Enne Koens heeft dan betere informatie dan ik!

Lees meer
14 jaren 8 maanden geleden #41441 door marjo
In de Volkskrant staat een recensie waarin ook nog wat aanmerkingen worden gemaakt op bepaalde slordigheden in het verhaal. Dingen die ik dan weer niet wist: er is geen Breedstraat in Leiden; 's nachts de Hortus in lijkt schier onmogelijk te zijn. Niets over de dingen die ik betwijfelde.

Overigens is het daar een boek voor young adults?? 16 plus?? Hoe komt die van Lenteren erbij?

Tijd voor maken pagina: 0.383 seconden