Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Christina Hopkinson - De troep onder aan de trap

Lees meer
14 jaren 8 maanden geleden #40924 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Christina Hopkinson - De troep onder aan de trap
Dat is in het boek ook zo. In Mary's ogen hebben haar vriendinnen het veel beter en luxer en dat wil ze ook allemaal. Ze ziet alleen wat ze niet heeft in plaats van dat ze geniet van wat ze wel heeft.

En je hebt helemaal gelijk. Veel Nederlanders zijn erg materialistisch. Er wordt vooral gekeken naar wat je hebt en niet naar wie je bent.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 8 maanden geleden #40926 door marjo
Ik vind precies hetzelfde als jij Dettie!

Ik heb misschien makkelijk praten, maar waarom moet er altijd zoveel? Als ik bijvoorbeeld hoor dat mensen gaan verhuizen omdat anders de kinderen niet allemaal een eigen kamer kunnen hebben, dan protesteer ik hevig. Tevergeefs overigens. En die vakanties en auto's idem dito.

Lees meer
14 jaren 8 maanden geleden #40929 door dettie
ja precies! Waarom moet er zoveel? Ik geloof niet dat kinderen of ouders er gelukkiger van worden.

ik ken een stel die bijna uit elkaar gingen omdat in hun nieuwe huis haar wasmachineruimte niet gerealiseerd kon worden, want dan hadden de kinderen geen eigen badkamer! Tjongejonge.

Dat is nog eens wat anders dan achter elkaar op zaterdagavond in de teil :D

Dettie

Lees meer
14 jaren 8 maanden geleden #40930 door marjo
Dat ken ik ook, en natuurlijk hoeven we niet terug naar die tijd, maar men draaft door!

Lees meer
14 jaren 8 maanden geleden #40931 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Christina Hopkinson - De troep onder aan de trap
En het erge is dat iedereen druk druk druk is met het bereiken van al die idealen maar dat er geen tijd is om ervan te genieten.

<t></t>

Lees meer
14 jaren 8 maanden geleden #40932 door dettie
ja inderdaad ook dat komt er bij kijken!

dettie

Tijd voor maken pagina: 0.462 seconden