Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Karlijn Stoffels -Zuiderzeeballade (Samenleesb okt/nov 2011)

Lees meer
14 jaren 8 maanden geleden #41085 door dettie
Goed dat je het meldt, de onderwerpregel is verbeterd. De balalde is een balade geworden.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 8 maanden geleden #41090 door Joanazinha
Ik heb het boek eindelijk in huis, maar intussen zijn er een paar recensieboeken tussendoor komen fietsen. Ik hoop het boek nog mee te kunnen lezen.

Lees meer
14 jaren 8 maanden geleden #41101 door berdine

Dettie schreef : Goed dat je het meldt, de onderwerpregel is verbeterd. De balalde is een balade geworden.

Dettie

En jij dacht dat je er daar mee was....? :mrgreen:

Lees meer
14 jaren 8 maanden geleden #41103 door dettie
O dear, ballade dan... zucht. Nu is het toch wel allemaal goed hè.

Lees meer
14 jaren 8 maanden geleden #41108 door Anyrock
Beantwoord door Anyrock in topic Plugin
De Plugin is de fopspeen waaraan wij mogen zuigen nu de bieb is wegbezuinigd. Het bestaat uit een opstelling van een aantal rekken in een ruimte in het verzorgingstehuis, waarin popiejopieboeken staan, die kennelijk veel gevraagd worden. Dit betreft eigelijk alleen romans voor volwassenen. Geen studieboeken, geen groteletterboeken en geen tijdschriften. Je scant je boeken en je pas als je ze ophaalt en opnieuw als je ze terugbrengt, en dan zet je ze zelf (op alfabet) terug in de kast.

Ik zal even zoeken of ik een linkje kan vinden dat het beter uitlegt.

h2interactive.eu/producten/plug-in-bibliotheek/

Die van ons bestaat uit 2x vijf rekken. Aan de buitenkant staan momenteel alleen Het leven is vurrukkuluks. Aan de binnenkant zijn 9 rekken gevuld met boeken. Twee rekken zijn daarvan gereserveerd voor reserveringen (dit staat qua text een beetje eigenaardig...) Wij hebben geen afhaallockers en geen poortjes. Wel een stoel met een ipad, maar ik ben er nog niet in geslaagd om die te gebruiken. Je zou daar in theorie kunnen inloggen op de bieb om boeken te reserveren die er niet staan, en wel in de catalogus voorkomen.

Als er 800 boeken in staan is het veel. Ik denk dat onze oude bieb er rustig 10.000 had staan.

<t></t>

Lees meer
14 jaren 8 maanden geleden #41111 door berdine
Die gereserveerde boeken blijven bij jullie wel netjes staan? Die worden niet meegenomen door anderen?

Bij onze bieb hebben ze een paar maanden de kast met gereserveerde boeken met de open kant naar het publiek gedraaid. Het gevolg was dat iedereen daar in ging zitten graaien en als jij dan met je na 5 dagen gearriveerde reserveringskaartje aan kwam zetten, jouw aangevraagde boek allang weer bij iemand anders op schoot lag.

De oude situatie was hier gauw weer hersteld!

Kun je niet thuis via je eigen computer reserveren? Ik zou met een Ipad ook geen raad weten.

Tijd voor maken pagina: 0.438 seconden