Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Pierre Szalowski - Vissen veranderen bij kou van zwemrichting

Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden #44940 door marjo
En ook in het Frans is het goed te doen. Soms even de vertaling erbij gepakt, als er Canadees-Frans stond.

Lees meer: www.leestafel.info/pierre-szalowski

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden #44950 door dettie
He ja, echt een heerlijk boek vond ik dit. Bijzonder, serieus maar toch ook humoristisch en positief.

Dettie

Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden #44956 door Annemarie
Wat knap dat jij een boek in het Frans kunt lezen. Dat hoor ik eigenlijk ook te kunnen na zeven jaar Franse lessen maar die lessen zijn alweer lang geleden. Dat lukt me niet meer vrees ik.

<t></t>

Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden #44957 door marjo
Vast wel: het is geen 'schrijf-frans', er wordt geen gebruik gemaakt van die speciale vorm werkwoorden (passé simple). En met de Nederlandse vertaling ernaast voor als je twijfelt?

Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden #44961 door Annemarie
Het zou wel goed zijn om mijn Frans eens op te halen maar ik vrees echt dat een boek in het Frans veel te hoog gegrepen is op het moment. Een Engelstalig boek is geen enkel probleem.

<t></t>

Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden #44966 door dettie
Of ik een boek in het Frans kan lezen... ik kom wel een heel end maar het is dan geen ontspanning. Engels lukt ook goed maar ik vind het te vermoeiend, geef mij maar gewoon een Nederlands boek, dat is mijn eigen taal en dat lees ik ook het liefst.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.421 seconden