Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Igor Znidarsic - Diepgevroren makrelen (debuut)

Lees meer
14 jaren 4 maanden geleden #43767 door marjo
Natuurlijk heb je daar gelijk in, er zitten ook wel mooie tussen. Maar het is een tijdje leuk, en dan niet meer. Ik begin het afgezaagd te vinden.

Overigens was ik ook niet zo kapot van Heijmerickx, en Snijder en Omar B zijn ook niet blijven hangen. Valens wel..ja, maar die schrijft dan ook prachtig.

Ken je iemand die het boek wel zou kunnen waarderen? Ik stuur het wel op hoor.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 4 maanden geleden #43768 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Igor Znidarsic - Diepgevroren makrelen (debuut)

Marjo schreef : Ken je iemand die het boek wel zou kunnen waarderen? Ik stuur het wel op hoor.

Willeke misschien? Voor de rest moet ik eerlijk bekennen dat ik het niet zou weten.

Ik hou erg van deze stijl maar ik weet niet of andere mensen dit ook zullen waarderen.

Dettie

Lees meer
14 jaren 4 maanden geleden #43770 door marjo
Zeg het maar, Willeke, of iemand anders...

Lees meer
13 jaren 11 maanden geleden #46788 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Igor Znidarsic - Diepgevroren makrelen (debuut)
Oesters of merguez van Omar B,

Eenvoudig, en toch indrukwekkend schrijf je.

Een lach dus gecombineerd met bittere ernst. En dat heeft impact.

www.leestafel.info/omar-b

Misschien lees je gewoon teveel en onthoud je daardoor niet alles.

Ik betrap mezelf er ook op dat, nu ik veel meer lees dan vroeger, ik ook alles niet meer onthoud terwijl dat vroeger wel zo was.

Toch wel jammer eigenlijk.

Dettie

Lees meer
13 jaren 11 maanden geleden #46794 door marjo
Ik merk het zelf ook: ik kan een boek mooi vinden als het net gelezen is, en er dan toch een hele tijd daarna niets meer van weten. Dan moet ik achteraf stellen dat ik het dus niet zo goed vond. Wat dan blijft het wél hangen.

Dat boek van Omar B is dus niet lang blijven hangen. Het verhaal komt niet eens terug als ik het verslag lees.

Maar ja, dat zijn argumenten die je niet mee kan nemen als je meteen een verslag maakt.

Lees meer
13 jaren 2 maanden geleden #52277 door marjo
Ik heb het boek doorgegeven aan iemand die het wel zou kunnen waarderen dacht ik. En dat deed ze. 'verrassend en ontroerend' noemde ze het. Tja..

Tijd voor maken pagina: 0.396 seconden