Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Anton Valens - Meester in de hygiëne (debuut)

Lees meer
12 jaren 5 maanden geleden #56625 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Anton Valens - Meester in de hygiëne (debuut)
Ja dat kan best hoor Renate, het was alleen maar een beetje 'gemopper' van mij. Ik wilde wat meer variatie hebben en niet alleen over één groep mensen. Maar de verhalen zijn mooi. Anton Valens kan prachtig schrijven.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

11 jaren 9 maanden geleden #61943 door
En nu heb ik dan eindelijk dit boek.

Lees meer
11 jaren 9 maanden geleden #61945 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Anton Valens - Meester in de hygiëne (debuut)
Oh, ik ben heel erg benieuwd!

Dettie

11 jaren 9 maanden geleden #62056 door
Ik ben er net in begonnen, maar het zal wel langzaam gaan, omdat ik het op dit moment even alleen in bed lees. Ik heb nog wat andere boeken te lezen, die minder gemakkelijk in bed te lezen zijn.

11 jaren 9 maanden geleden #62121 door
Het eerste verhaal heb ik uit en het is wel mooi, al wordt een mens niet vrolijk van al die aftakeling die in het boek te zien is. Ik zou dit werk absoluut niet kunnen.

Ik zie nog wel een paar redenen waarom het boek alleen over oude mensen gaat. In de eerste plaats heb ik de indruk dat hij alleen oudere cliënten heeft en in de tweede plaats gaat het vermoedelijk alleen over mensen die al overleden zijn en dat maakt het natuurlijk iets gemakkelijker om er over te schrijven.

Lees meer
11 jaren 9 maanden geleden #62124 door dettie
Het is een roman Renate. Het is niet echt, hoewel de schrijver wel in de zorg gewerkt heeft.

Hij zal denkelijk wel geput hebben uit zijn ervaringen en van daaruit bepaalde karakters hebben opgebouwd.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.373 seconden