Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Cormac McCarthy: De weg

Lees meer
15 jaren 11 maanden geleden #34116 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: bericht
Ik had eerst het boek gelezen en wilde heel graag de film nog zien. Helaas werd die steeds gedraaid op voor mij onmogelijke tijdstippen en heb ik hem dus gemist.

Jouw volgorde lijkt me beter Marjo. Dan heb je tenminste niet eerst een beeld van de man en de jongen gevormd, waar de acteurs dan in de verste verte niet op lijken. Maar evengoed jammer dat ik de film gemist heb.

Je hebt een mooi verslag gemaakt van een indrukwekkend boek!
Laatst bewerkt doorberdine.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
15 jaren 11 maanden geleden #34118 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Maar als je eerst de film ziet dan is je beeld al voorgevormd en dan zie je steeds de acteurs voor je en kun je het niet aan je eigen fantasie overlaten hoe iedereen er uit ziet. Vind je dat dan niet jammer berdine?

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
15 jaren 11 maanden geleden #34119 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: bericht
Niet altijd. Als de acteurs erg afwijken van wat jij in je hoofd had, blijft dat de hele film storen. Maar omgekeerd kan het inderdaad ook hinderlijk zijn. Het zal van het boek/de film afhangen.
Laatst bewerkt doorberdine.

Lees meer
15 jaren 11 maanden geleden #34125 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Voor mij maakte dat niets uit. Ik vind de spelers heel goed, en Mortensen als beeld bij het boek, nou, daar is niets mis mee.

Het verhaal heeft niets met Golding, vind ik. Draait het daar niet meer om de sociale relaties, twee partijen, en hoe de beschaving vervalt? Dat is in 'de weg' al achter de rug..
Laatst bewerkt doormarjo.

Tijd voor maken pagina: 0.360 seconden