Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Ian McEwan: Ziek van liefde

21 jaren 4 weken geleden #3143 door
Beantwoord door in topic Re: bericht
en hoeveel tijd besteden jullie dan aan zo'n verslag? ik heb het ook een poosje gedaan. lees nu zaken die ik me niet eens meer kan herinneren dat ik ze geschreven heb... Nadeel is dat het me veel tijd kost en dat ik het daarom al snel laat.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
21 jaren 4 weken geleden #3144 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Hangt er van af.. bij sommige boeken ben je in een minuutje klaar, bij andere moet je er even voor gaan zitten. Ik zou je geen tijd kunnen noemen..
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
21 jaren 4 weken geleden #3146 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
ja het ligt aan het boek. Ik heb nu vrij lang gedaan over Noodlot van Couperus omdat er vrij veel in zit, hoe vertel je dat goed zonder alles te verraden. Sommige boeken lezen makkelijk weg, is er een duidelijke verhaallijn, en dan knal ik het zo neer.

Heel verschillend dus.

Een boek waar ik erg enthousiast over ben doe ik ook langer over in de hoop dat ik m'n enthousiasme kan overdragen. Marjo kan dat altijd in een paar rake zinnen, waar ik haar wel eens om benijd dat ze dat kan, ik heb er meer woorden voor nodig.

bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
21 jaren 4 weken geleden #3147 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Dat zeg jij dat ik dat kan, ik ben zelf nooit tevreden! Nu met Marijke Spies ook, dan denk ik: heb ik de essentie wel? Of "dat en dat ben ik vergeten, en had er in gemoeten..enz enz..ik ben blij dat ik het niet officiëel hoef te doen!
Laatst bewerkt doormarjo.

Tijd voor maken pagina: 0.348 seconden