Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Judy Westerveld: De schoonmaker (debuut)

Lees meer
16 jaren 3 maanden geleden #32672 door marjo
Verrassend verhaal. Aanvankelijk dacht ik: tjee, wéér zo een, maar het boek wordt interessanter en leuker...

Lees het verslag, klik hier www.leestafel.info/archief/romans-volwas...rveld-de-schoonmaker

Marjo
Laatst bewerkt doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
16 jaren 3 maanden geleden #32675 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ik heb de indruk dat de debuten dit jaar een stuk beter zijn dan vorig jaar.

Opvallend vind ik ook dat titels als deze kennelijk ook in opmars zijn.

De thuishulp, de schoonmaakster... heeft Anton Valens met zijn Meester in de hygiëne een trend gezet?

dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
16 jaren 3 maanden geleden #32676 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Hm, dit boek gaat toch wel over iets heel anders dan 'de thuishulp' en 'meester in de hygiene'. Die zijn wel overeenkomstig, maar deze niet hoor.

En de titel is wel helemaal de juiste titel bij dit verhaal.

Betere debuten? Dat weet ik niet..

Lees meer
16 jaren 3 maanden geleden #32677 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ja beter debuten. Ik vond veel debuten vorig jaar vrij platvloers, makkelijk, niet echt bijzonder. Nu heb ik al een stel debuten gelezen die ik erg goed vind.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
15 jaren 3 maanden geleden - 15 jaren 3 maanden geleden #37863 door WilV
Beantwoord door WilV in topic Re: bericht
De afgelopen dagen in het zonnetje dit boek zitten lezen. Een makkelijk leesbaar boek, met een cover die me op het verkeerde been zette, en een verhaallijn die me ook op het verkeerde been zette.

Een verrassende ontknoping inderdaad.

had trouwens wel zin om die Evert af en toe een schop onder zijn achterste te geven, man man man, vastgelopen op werkplek waar niemand het ook maar enigszins serieus neemt, met een baan waarvan hij zelf ook niet echt goed de indruk wekt dat hij weet wat het inhoud, en de lezer na afloop al helemaal niet, en getrouwd met een vrouw van wie je ook al niet de indruk heeft dat ze hem serius neemt. de enige sprankelende figuur in zijn bestaan is zijn ex, waar hij naar toe wil, maar waar hij alleen maar verder van afdrijft.

Ik zat maar te mopperen...man ...........DOE iets met je leven, weg met die baan, weg bij die vrouw, máák er wat van.

Hij overweegt dat ook wel maar uiteindelijk dóet hij niets en blijkt dat tegen wil en dank nog goed uit te pakken ook.

Als is maar de vraag wat "goed" is trouwens.

Willeke
Laatst bewerkt 15 jaren 3 maanden geleden doorWilV.

Lees meer
15 jaren 3 maanden geleden #37864 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Grappig, dat heb ik nu ook altijd met dit soort boeken. En die zijn er veel de laatste jaren!

Tijd voor maken pagina: 0.440 seconden