Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Joseph O'Connor: Stella Maris

Lees meer
21 jaren 1 maand geleden #2922 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Ik ben blij dat ik je deze keer een boek heb kunnen tippen dat je wèl goed vond Sarah! Ik weet er nog best veel van, dat is een bewijs dat het goed was..
Laatst bewerkt doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
21 jaren 1 maand geleden #2926 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
En dit boek staat ook op mijn lijstje, misschien een vakantiegeld boek of ECI bestelling. Goeie smoes toch? Ja ik MOEST nog iets bestellen bij de ECI. :D (Of gewoon naar de bieb, maar dan heb ik gelijk weer 6 boeken in huis, kan het toch nooit bij één boek laten)

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
21 jaren 1 maand geleden #2930 door Sarah
Beantwoord door Sarah in topic Re: bericht
Nou Bernadet, dat risico moet je dan maar nemen (dat je nog 5 andere bibliotheekboeken meeneemt bedoel ik). Stella Maris is ABSOLUUT een boek dat je gelezen moet hebben! ;)
Laatst bewerkt doorSarah.

Lees meer
18 jaren 7 maanden geleden #20040 door elviratoverspin
Beantwoord door elviratoverspin in topic Re: bericht
Lag deze morgen in de bus: Redemption Falls van dezelfde schrijver. Dikke pil, maar de achterflap klinkt veelbelovend...

"leven is veel meer dan eten en vechten om de macht" (J.L. Seagull)
Laatst bewerkt doorelviratoverspin.

Lees meer
17 jaren 9 maanden geleden #25374 door PetraO.
Beantwoord door PetraO. in topic Re: bericht
Wat een prachtig boek. Alles klopt. Het verhaal is boeiend, de personages komen tot leven, de hoofdpersonen zijn geen irritante goedzakken.

Het beeld van de hongersnood en de gevolgen ervan is heel goed overgebracht. Dat schip vaart maar door in die dertig dagen, maar er is al zoveel gebeurd dat nooit meer goedkomt....

Kijk, zoals Joseph O'Connor het doet, kan het ook, een boek over een historisch onderwerp schrijven. Niet de letterlijke feiten een beetje opleuken (Japin), maar er echt induiken.

Goh, het zal moeilijk worden om mijn volgende boek uit te kiezen na deze klapper.
Laatst bewerkt doorPetraO..

Lees meer
17 jaren 9 maanden geleden #25377 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Stella Maris vond ik ook prachtig! Waarom ik dan niet door dat andere boek heen kwam, ik snap het niet..
Laatst bewerkt doormarjo.

Tijd voor maken pagina: 0.428 seconden