Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Lev Bont: ik ga k.t (debuut)

Lees meer
18 jaren 1 maand geleden #23626 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Als je me nu over deze twee boeken verteld had toen ik ze nog niet gelezen had, zou ik gedacht hebben dat ik het boek van Kelders mooier zou vinden. Dat is niet zo dus.

Zo zie je maar hoe de mening van een ander en de manier waarop die vertelt een ander kan beïnvloeden. Je moet het gewoon zelf ondervinden..
Laatst bewerkt doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
18 jaren 1 maand geleden #23629 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ja daar heb je gelijk in Marjo. Je raakt op een of andere manier toch beïnvloedt. Als iemand mij een boek aanraadt die weet wat ik mooi vind, dan begin ik al anders aan het boek.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

17 jaren 9 maanden geleden #25287 door
Beantwoord door in topic Re: bericht
Beste lezers,

Ik ben getroffen door de wat hier over mijn werk gezegd wordt.

Met groetjes, Lev Bont

17 jaren 9 maanden geleden #25288 door
Besterds, nobody is perfect, ik al helemaal niet. Ik bedoel slechts de taalfout ( overbodige woordje de ) in het vorige bericht. Ik neem aan dat het jullie worst zal zijn, mij in ieder geval wel. Fijn wens ik jullie, en ik ga mijn bed(je) in, LevJe

Lees meer
17 jaren 9 maanden geleden #25290 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Beste lev,

Welkom op het forum.

Hier op het forum wordt er erg weinig over je werk gezegd maar onze recensies zeggen al hoe we je boek vinden.

Welterusten.

Dettie

die ook haar bed in gaat.
Laatst bewerkt doordettie.

17 jaren 9 maanden geleden #25296 door
Dettie,

Goedenmorgen.

Het weinige dat erover gezegd wordt verrast me al daar er weinig tot geen publiciteit aan het boekje besteed is. Maar een enkeling heeft het gelezen. Ik denk dat tien mensen al veel is.

Dettie je hebt gelijk als je, als een van de weinigen, zegt : nee een poëziebundel is het niet, poëtisch proza is het wel.

De meesten lazen zo beroerd dat ze niet eens in de gaten hebben dat het één verhaal is. Tja ... maar niet dat ik me daar druk om maak hoor ...nou tot zover ..groeten vanuit een herfstachtig Haerlem aan Zee, Lev

ps : ik vraag me opeens af waarom er hier nep-inschrijvingen zouden zijn ... wat is daarvan de lol

Tijd voor maken pagina: 0.424 seconden