Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Anne Karin Elstad - Julie

Lees meer
18 jaren 8 maanden geleden #19435 door Roel
Beantwoord door Roel in topic Re: bericht
Hoi Dettie,

Sjee, dat wist ik niet.

Ik bedoel daar heb ik nergens over gelezen, want ik heb wel de bio van de schrijfster opgezocht.

Dat verklaart natuurlijk alles, maar dan hangt mijn "definitieve" beoordeling van het eerste deel af van het tweede en derde deel.

Wat een drama! uitgeverij falliet. Alleen eerste en tweede deel in het Nederlands verschenen. Hoet moet dat nou met al die fan-lezers die met spanning naar het derde deel hebben uitgezien? Die zullen waarschijnlijk nooit meer kunnen lezen hoe het is afgelopen met Julie!

Groeten,

Roel

Dettie schreef : Ik heb even nagevraagd of er ook een deel 3 was en dit was het antwoord

Voor zover ik weet is deel 3 van de Julie trilogie niet vertaald. De oorzaak is waarschijnlijk dat de uitgever (Van Buuren) die deze boekenuitgaf failliet is gegaan

Dettie

Laatst bewerkt doorRoel.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
18 jaren 8 maanden geleden #19444 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht

Die zullen waarschijnlijk nooit meer kunnen lezen hoe het is afgelopen met Julie!

Het hangt er denkelijk van af hoe populair de boeken zijn. Wellicht dat een andere uitgever zich daar dan aan waagt.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
18 jaren 7 maanden geleden #19548 door Roel
Maar aan die wel of niet vermeende populariteit hebben de lezers van deze schrijfster geen boodschap! Die willen lezen!!

Dettie schreef :

Die zullen waarschijnlijk nooit meer kunnen lezen hoe het is afgelopen met Julie!

Het hangt er denkelijk van af hoe populair de boeken zijn. Wellicht dat een andere uitgever zich daar dan aan waagt.

Dettie

Laatst bewerkt doorRoel.

Lees meer
18 jaren 7 maanden geleden #19564 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ik bedoelde met populariteit juist de lezer.

Als er veel lezers zijn, dus als de eerste twee delen goed verkocht worden dan zal een uitgever sneller deel drie uitgeven lijkt mij.

Als deel 1 en 2 nauwelijks verkopen dan wordt het een zware dobber. Voor een vermoedelijk 'enkele' lezer zullen ze deel 3 niet laten vertalen

en uitgeven.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
18 jaren 7 maanden geleden #19615 door Roel
Helemaal mee eens, Dettie!

Alleen jammer voor die eenzame lezer, die mag alleen erover dromen dat ze (het zal vrouwen meer aanspreken dan mannen) het nog een keer

zal lezen. En mag ook dromen over hoe het zal aflopen.

Roel

Dettie schreef : Ik bedoelde met populariteit juist de lezer.

Als er veel lezers zijn, dus als de eerste twee delen goed verkocht worden dan zal een uitgever sneller deel drie uitgeven lijkt mij.

Als deel 1 en 2 nauwelijks verkopen dan wordt het een zware dobber. Voor een vermoedelijk 'enkele' lezer zullen ze deel 3 niet laten vertalen

en uitgeven.

Dettie

Laatst bewerkt doorRoel.

Tijd voor maken pagina: 0.428 seconden