Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

William Faulkner - The Wild Palms

Lees meer
18 jaren 11 maanden geleden #17128 door Roel
Beantwoord door Roel in topic Re: bericht
Hoi Detti,

Ik geloof niet dat er veel liefhebbers van deze schrijver in Nederland rondlopen. Er zijn een aantal jaren geleden nog wel vertalingen in het Nederlands uitgekomen, maar die zullen wel niet meer te krijgen zijn.

In tegenstelling tot Engeland, Duitsland en Amerika waar Faulkner in hernieuwde belangstelling staat.

Het plaatje is exact hetzelfde als de kaft van de paperback die ik eind vorig jaar bij de fnac in Gent, België heb gekocht.

Nou het is geen probleem om die gegevens erbij te zetten. Ik zal het in de toekomst gaan doen.

Verder alles weer helder en duidelijk.

Grote dank.

Groeten,

Roel

Dettie schreef : Ik kon geen plaatje in het Nederlands vinden en ook geen nederlandse uitgave en nadere gegevens zoals isbn, uitgever, aantal pagina's enz.

als jij die kan geven dan graag. Sowieso zou het fijn zijn als iemand bij een verslag die isbn enz. gegevens erbij zet, vooral bij de oudere boeken is het vaak lang zoeken naar die gegevens.

Plaatjes van oudere boeken vinden lukt niet altijd.

In principe zoek ik altijd de Nederlandse uitgave van een boek erbij omdat we een nederlandstalige site zijn en sommige mensen moeite hebben met een andere taal. Is het boek alleen in een andere taal uitgegeven dan plaats ik wel het verslag en zet erbij dat het alleen in het engels duits enz is uitgegeven.

Dettie

Laatst bewerkt doorRoel.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.352 seconden