- Ontvangen bedankjes 0
Dettie schreef : Nee deze Murakami ken ik niet, volgende week krijg ik Norwegian Wood, heel toevallig werd het van de week aangeboden bij bookcrossing als meeleesboek (ringboek)
U hoort van mij!
Dettie
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Ik las op internet dat hij het scenario van de heftige en bloederige film Battle royale heeft geschreven. Dan heb ik jaren terug zeker een film gezien, die een regelrechte verfilming van een boek van Murakami moet zijn
Dettie schreef :
Ik las op internet dat hij het scenario van de heftige en bloederige film Battle royale heeft geschreven. Dan heb ik jaren terug zeker een film gezien, die een regelrechte verfilming van een boek van Murakami moet zijn
Ik denk dat je verkeerd zit Roel
Titel: Battle royale
Fukasaku Kinji (regisseur)
Fukasaku Kenta (scenarioschrijver)
Takami Koshun (naar het werk van)
Taal: Japans
Uitgever: [S.l.] : WorldWide Cinema
Ik heb van Murakami gelezen:
De jacht op het verloren schaap
Ten zuiden van de grens
Dettie
Roel schreef : Is het dan toch gelukt. Mijn eerste Murakami gelezen.
Deze roman gaat over de liefde van een leerkracht voor een 17 jarige studente en op haar beurt, haar liefde voor een oudere vrouw.
Lees verder, klik hier www.leestafel.info/Boekenarchief%20LM/productssimple30.html
Roel
nieneke schreef : Is het dan toch gelukt. Mijn eerste Murakami gelezen.
Deze roman gaat over de liefde van een leerkracht voor een 17 jarige studente en op haar beurt, haar liefde voor een oudere vrouw.
Lees verder, klik hier www.leestafel.info/Boekenarchief%20LM/productssimple30.html
Roel
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen