Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Ben Faccini - De jongen die alles goed wou denken

• cecile
18 jaren 8 maanden geleden #18752 door cecile
Beantwoord door cecile in topic Re: bericht
Misschien omdat vrouwen toch krachtiger zijn....ze gaan eerder een gevecht aan om uit een moeilijke situatie te komen,leggen zich er niet bij neer.(Uitzonderingen bevestigen de regel)Cécile.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
18 jaren 8 maanden geleden #18753 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Maar nu ga je er van uit dat een gedragsstoornis een sociale stoornis is. Terwijl toch autisme een afwijking van de hersenen is?

Ik beken dat ik er niet veel van af weet..
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
18 jaren 8 maanden geleden #18758 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Misschien is dat ook wel omdat van vrouwen aanvaard wordt dat zij emoties tonen en mannen moeten 'stoer' zijn. Die houden eerder iets voor zich met alle gevolgen van dien?

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

• cecile
18 jaren 8 maanden geleden #18759 door cecile
Beantwoord door cecile in topic Re: bericht
Ik ben ook geen expert hoor, maar ik weet wel dat biivoorbeeld autisme veel vaker bij mannen voorkomt.En niet iedereen is 'anders' omdat hij (of zij) zo geboren is,er kan ook iets gebeurd zijn,een traumatische gebeurtenis, waardoor iemand als persoon anders in het leven staat.Borderline is ook iets wat zich manifesteerd na een aangrijpende gebeurtenis.En je hebt ook mensen die geestelijk niet zo veerkrachtig zijn, ik denk dat dat niks te maken heeft met een aangeboren stoornis.Maar je kunt hier heel ver in gaan.Psychische stoornissen zijn zo complex.Cécile.

Lees meer
18 jaren 8 maanden geleden #18760 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ja precies, psychische stoornissen zijn héél complex en ik waag me eigenlijk ook liever niet aan uitlatingen daarover.

Laten we maar gewoon zeggen 'ieder is zoals ie is'. Niet meer en niet minder.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
17 jaren 3 dagen geleden #28896 door raoulhulzink
Beantwoord door raoulhulzink in topic mooi boek
het is inderdaat een heel mooi boek ik heb em ook helemaal gelezen en ik kon me zelf er wel beetje in terug vinden ook om de reden dat ik zelf op de voor pagina staa maar toen ik zelf klijn was reisden we ook heel veel heen en weer alleen wel in nederland maar goed dat doet er niet toe.

ik raad het echt aan om em te lezen eerste stuk moet je eff door heen komen maar als je dat eenmaal door heen bent en het verhaal snapt dan is het echt een heel mooi boek
Laatst bewerkt doorraoulhulzink.

Tijd voor maken pagina: 0.459 seconden