Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

J.M. Coetzee - De Pool

3 jaren 3 maanden geleden #104860 door
Beantwoord door in topic Re: J.M. Coetzee - De Pool
Dat kan je toch zelf ook doen op de site?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
3 jaren 3 maanden geleden #104861 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: J.M. Coetzee - De Pool
nee, dat wordt helemaal niet gelezen. Ik begon wel zo met een heleboel extra info erbij, over schrijvers en zo. Maar het werkte niet, geen enkele reactie op al die informatie.

Zoiets als dit dus www.leestafel.info/jane-glover , (één link werkt niet meer )

of dit www.leestafel.info/piet-van-aken (enkele linken werken niet meer) hier was één reactie op die extra info.

Dettie

3 jaren 3 maanden geleden #104862 door
Die eerste bespreking is toch heel goed gelukt?

Ik begrijp op zich wel dat het leuk is als mensen ook op alle informatie reageren, maar mensen reageren misschien toch niet altijd even vaak. Dat zie ik met m'n muziek ook. Daar krijg ik ook niet zo veel reacties op. Toch blijf ik stug doorgaan, misschien omdat ik niet anders kan.

De tweede bespreking is een stuk korter

Lees meer
3 jaren 3 maanden geleden #104863 door dettie
Ja maar die laatste bespreking is niet van mij, wel alle informatie die erbij gezocht is, is van mij.

Ik bedoel te zeggen dat ik vroeger overal informatie bij zocht, informatie over de schrijver of wat er besproken werd.

En ook zou ik zelf graag langere recensies schrijven maar veel vinden onze recensies al te lang. (Ik niet dus)

Veel mensen vinden een heel korte samenvatting van het verhaal al genoeg met één of twee opmerkingen erbij, maar dat kun je overal wel vinden, zelfs op de flaptekst. Daar wil ik niet aan meedoen.

Dettie

3 jaren 3 maanden geleden #104868 door
Dat begrijp ik. Een bespreking kan zo lang zijn als je zelf wil. De informatie die er bij gezocht is, kan leuk zijn, maar kan ook gemakkelijk verouderen, met links die niet meer werken, omdat de betreffende pagina's verdwenen zijn. Dat is overigens ook het probleem met de thrillersite. Oudere links naar het forum lopen vaak dood.

Als mensen korte besprekingen willen, dan kunnen ze ook naar de een of andere webshop gaan, waar vaak wel korte besprekingen staan, soms zelfs heel kort.

Bij mij worden besprekingen soms wat langer, soms wat korter. Dat hangt er helemaal van af. Bij thrillers is vaak het probleem dat je ook niet te veel weg wilt geven.

Lees meer
3 jaren 3 maanden geleden #104869 door dettie

Renate schreef : . Oudere links naar het (thriller)forum lopen vaak dood.

ja ik heb al heel vaak aan iemand gevraagd of dat veranderd kan worden, maar dat is lastig. Dat is gebeurd toen het messageboard forum werd opgeheven en iemand een ander forum voor ons regelde. Maar inderdaad veel linken kloppen niet. Daar zou ik eens een week voor uit moeten trekken maar zoveel tijd heb ik vaak niet.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.483 seconden