Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Wiegertje Postma - Vijf strippen

Lees meer
18 jaren 7 maanden geleden #20094 door WilV
Beantwoord door WilV in topic Re: bericht
Ja dat heb ik wel gelezen, maar dat word door de schrijfster toegevoegd ofzo? Omdat het ficktie is.

ik heb echt de clou gemist deze keer vrees ik.

:oops:

Groetjes

Wil
Laatst bewerkt doorWilV.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
18 jaren 7 maanden geleden #20095 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Nee ze begint ineens over zichzelf halverwege het boek, kan me eigenlijk wel voorstellen dat iemand dat niet gelijk oppakt want het is ook verwarrend.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
18 jaren 7 maanden geleden #20100 door WilV
Ik zal nog eens even terug bladeren vanavond. Kan niet uitstaan dat ik het gemist heb.

Groeten

Wil
Laatst bewerkt doorWilV.

Lees meer
18 jaren 5 maanden geleden #20901 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: bericht
Nou je bent niet de enige Wil, want dat de schrijfster er zelf in voorkomt is mij ook volledig ontgaan. Dettie, Irene, misschien bedoelen jullie die twee pagina's, die "iemands" gedachten weergeven, zonder duidelijk te maken van wie die gedachten zijn. (Iemand die bedenkt wat hij/zij allemaal nog moet doen die dag en op een andere pagina probeert zich het Onze Vader te herinneren) Dat heb ik niet uitgelegd als zijnde de gedachten van de schrijfster, maar dat zou best eens zo kunnen zijn. Ik vond het eigenlijk jammer dat die mannen in die zwarte pakken in de bus verschenen. Tot dat moment was het de pure fantasie van een man. Opeens werd dat werkelijkheid, wat tamelijk onrealistisch overkwam, terwijl de rest wel realistisch was. Het was moeilijk te volgen, omdat je steeds weer in een andere huid moest kruipen en het even duurde voordat je wist in welke je zat. Maar wel goed geschreven, fantasierijk en herkenbaar. Toch een veelbelovend debuut!
Laatst bewerkt doorberdine.

Lees meer
18 jaren 5 maanden geleden #20902 door WilV

Nou je bent niet de enige Wil, want dat de schrijfster er zelf in voorkomt is mij ook volledig ontgaan.

He gelukkig :)

Wat betreft die mannen in zwarte pakken ben ik het met je eens..dat had er van mij niet bij gehoeven.

Dit is trouwens wel zo'n boek dat nu het wat bezonken is er in mijn herinnering net wat positiever uitkomt dan toen ik het net uit had.Dat kun je soms zo hebben als het even bezonken is.

Het tegenovergestelde gebeurt mij trouwens ook regelmatig.

Wil
Laatst bewerkt doorWilV.

Lees meer
18 jaren 5 maanden geleden #20903 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Wiegertje Postma is pas 20. Toch knap als je dan zoiets weet te schrijven

Hier staat een stukje over haar www.rothschildenbach.nl/result-auteurs.a...r=Wiegertje%20Postma

Ja Wil, ik heb wel eens dat ik best enthousiast over een boek ben en dan wil ik een verslag gaan maken en weet nauwelijks meer waar het over gaat! Gek he.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Tijd voor maken pagina: 0.493 seconden