Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Annelies Verbeke: Slaap!

19 jaren 10 maanden geleden #10353 door
Beantwoord door in topic Re: bericht
Die scene met dat insect (ben even vergeten welk insect het was en hoe het heette) vond ik echt meesterlijk. Dat ze het beestje volgde tot aan dat terras..., en wat er toen gebeurde. Ik heb het echt een paar keer overgelezen omdat ik het zo briljant vond.

De rest van het boek was niet echt bijzonder, maar dat gedeelte sprong er echt uit. Hoe verzin je het. Echt grappig.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

13 jaren 1 maand geleden #52615 door
Beantwoord door in topic Re: Annelies Verbeke: Slaap!
Ik heb het verhaal ook gelezen! Het was heel boeiend maar toch wat jammer dat Maya haar frustraties in het wakker maken van mensen stopte. Het personage Benoit vond ik ook wel passend in het verhaal, jammer dat het met hem bijna altijd negatief afloopt!Maar toch vond ik het een geslaagd boek! Zeker een aanrader!

Groetjes Diederick

Lees meer
13 jaren 1 maand geleden #52617 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Annelies Verbeke: Slaap!
Ik herinner me het verhaal na al die tijd! En dat zegt toch wel wat. Al heb ik na dit boek nooit de behoefte gevoeld om een ander boek van haar te lezen.

Lees meer
13 jaren 1 maand geleden #52625 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Annelies Verbeke: Slaap!
Dat is jammer, Marjo! Ik vond Groener gras tot nu toe haar beste (maar ik heb nog niet alles gelezen). Dat zijn wel verhalen en daar hou je niet van. Er loopt echter een rode draad door, eentje die ik pas in het allerlaatste verhaal ontdekte. Stom, want ik had het al eerder kunnen merken. Dat geeft dit boek een enorme meerwaarde.

Tijd voor maken pagina: 0.437 seconden