- Ontvangen bedankjes 0
Dettie schreef : Ja Roel, dat gebeurt wel vaker dat er niet gereageerd wordt op een boekverslag. Ik probeer het altijd wel maar soms gaan er eerst even andere dingen voor. En het is ook een vreemd weekend met koninginnedag enz.
Het kan dat niemand het boek gelezen heeft of dat iemand pas reageert over 3 maanden als zij/hij het dan wel gelezen heeft.
Soms wordt er na een jaar nog gereageerd.
Dettie
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Marjo schreef : Ik wil best even melden dat ik het niet gelezen heb, en gezien mijn eerdere ervaringen met Eco ook niet zal doen.
En dan vraag je waarom niet.. nou, ik heb het gevoel dat voor Eco het verhaal op de tweede rang staat.
Je zegt dat het hier niet zo is. Tja..toch..
kim schreef : Mooi verslag Roel. Ik kende het boek niet, dus ook nog niet gelezen.
Kim
!Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
berdine schreef : Zal ik dan maar eens reageren? Ik had het verslag inderdaad nog niet gelezen, Roel. Je hebt er een mooie samenvatting van gemaakt. Helaas was ik niet zo positief over dit boek. Als je heel veel van de geschiedenis uit die tijd weet, dan is dit waarschijnlijk een boeiend boek. Als je, zoals ik, bij God niet weet, wie wie is en welk land bij welk rijk/welke vorst hoorde, is er geen touw aan vast te knopen. In het begin gaat het nog wel, is het interessant, met de nodige humor. Maar zodra de gebeurtenissen in het Midden-Oosten zich aandienen, kon ik het echt niet meer volgen. Al die volkeren en religieuze sekten! Ik vind niet dat je dit om die reden goede literatuur mag noemen. Het is meer een veredeld geschiedenisboek. Ik vond het een enorm taai boek en ik heb er dan ook héél lang over gedaan. :shock: :lol: Zo zie je maar, hoe verschillend de meningen kunnen zijn!!
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen