Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

# Sarah Moss - Geestgrond

Lees meer
6 jaren 5 maanden geleden #93124 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: # Sarah Moss - Geestgrond
'vanochtend bij de bieb gehaald en heb het net uit.' Huh? Je had even niks anders te doen?

Dat is wel lekker, als je rustig door kunt lezen...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 5 maanden geleden #93125 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: # Sarah Moss - Geestgrond
Haha, nee hoor. Ik heb nog een heleboel tussen door gedaan: boodschappen, met de hond naar het bos, deel van de vloer in de olie gezet, eten gekookt. Ik was vroeg bij de bieb. Verder geen tv en geen social media. Het boek is maar 175 blz. met een ruime bladspiegel en leest snel. En ik was vroeg bij de bieb. Ik denk dat het me zo'n 6 uur gekost heeft. Jij had het vast nog veel sneller uit.

Lees meer
6 jaren 5 maanden geleden #93131 door marjo
Geen idee. Het leest inderdaad lekker weg. Wat vind jij van het feit dat er geen aanhalingstekens bij de gesprekken staan? Ik heb me zitten afvragen waarom ze dat zo gedaan heeft, maar ik heb geen idee.

Lees meer
6 jaren 5 maanden geleden #93134 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: # Sarah Moss - Geestgrond
Het gebeurt wel vaker en waarom? Geen idee. Dat was het enige dat soms het lezen wat ophield. Dat je even niet wist of iets gezegd of gedacht werd. Zeker wanneer een gedachte meteen na een gesproken zin kwam. Dan bleek verderop wel hoe het zat, maar dan had ik die paar zinnen al wel twee keer gelezen.

Lees meer
6 jaren 5 maanden geleden #93138 door marjo
Dat had ik inderdaad ook af en toe, maar goed, twee keer lezen was niet erg. Zou er dan inderdaad geen reden toe zijn? Vreemd.

Tijd voor maken pagina: 0.449 seconden