Nou die willem, dan vergis je je een klein beetje, ik ging van het terrein op 28 februari 2007 om 16.45 uur en leverde mijn NRG badge aan de balie in en ging in de VUT...
Mijn manager was de "heer"Huiskamp, met als onderkoning de heer Deurwaarder, die zaten in het GBA gebouw..
Ja ik heb materiaal genoeg om een boek van 1000 pagina's te schrijven, alleen ben ik door die 42 jaar achter dat hek een beetje lui geworden, al heb ik toen de sanering van gebouw Materiaalkunde plaatsvond wel heel erg vaak onder de grond gezeten, om alle afvoeren in stukjes te verwijderen en per container naar de DWT te vervoeren, voor deco!!!
Op het hele terrein waren er meerdere Jansen, Anton jansen in Fermie, Theo Jansen in het kantoorgebouw, Ir Jansen in het Algemeen Lab, en in Materiaalkunde boven Lucy Carrera, zat er ook eentje, meestal met zijn benen op het buro, met een bloknoot op zijn schoot, interessant een verhaal op te schrijven...en dat liet hij wel eens uittypen bij Trudy Zomerdijk, de secretaresse..
Over boekhouders gesproken, Frank Bleeker was de onze..
Ja er gebeurde achter de schermen heel veel op het terrein, dat het daglicht echt niet kon hebben, en helaas was ik ook heel vaak achter die schermen.. Daarom werd ik de laatste twee jaar van mijn aktieve stralingscontroleur loopbaan gedegradeerd tot loodpotten sjouwer en dozen sorteren..als ik mijn mond maar hield...Ging met de VUT en kreeg een flinke scheut geld mee, zwijggeld...
dick
<t>De gezegende sprak: Ook dit gaat voorbij...</t>