Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

# Bianca Boer - Draaidagen

Lees meer
6 jaren 7 maanden geleden #92346 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: # Bianca Boer - Draaidagen
Ja ik denk ook dat het er echt zo aan toe gaat en dat vergeten wordt wie er meespeelt. Geen acteur maar een méns.

Denk je dat het echt zo is dat Judith het over zichzelf afroept? Als ik het goed begrijp is ze al 'afgewezen' door haar moeder en een vader kent ze niet.

Niet zo makkelijk om dan toch hulp te vragen. Ik begrijp dat ze juist bij die film ging om haar oma beter te begrijpen. Vind je dat ook ongeluk over zichzelf afroepen?

Dettie

die misschien niet moet reageren, want ze kent het boek natuurlijk niet.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 7 maanden geleden #92347 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: # Bianca Boer - Draaidagen
Maar jij verwoordt mijn gedachte. Ik snap wel dat je Judith niet aardig kan vinden, of vinden dat ze het zelf over zich afroept, maar zo zijn mensen. Sommigen toch.

En wat die regisseur betreft denk ik ook dat je in zo'n beroep een kokerkijker bent. En dat is ook in de werkelijkheid zo.

Er zijn nu eenmaal mensen die gaan voor een doel, voor een resultaat, en dan doet het welzijn van je 'ondergeschikten' er niet toe, je gebruikt ze gewoon. De regel is toestemming vragen als het om kinderen gaat, dus in dit geval was de vader de schuldige. Het joch was tenslotte niet 100%.

Lees meer
6 jaren 7 maanden geleden #92350 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: # Bianca Boer - Draaidagen

Dettie schreef : Als ik het goed begrijp is ze al 'afgewezen' door haar moeder en een vader kent ze niet.

Dettie

die misschien niet moet reageren, want ze kent het boek natuurlijk niet.

Haar moeder is overleden bij haar geboorte. Judith houdt zich in de vriendengroep, met wie ze later breekt, heel afzijdig, wil niets over haar verleden vertellen. Bij de film is er nog een vrouw, die vriendschap met haar wil sluiten, maar ook van haar keert ze zich af.

Je reageert aardig accuraat voor iemand die het boek niet gelezen heeft, hoor!

Marjo schreef : De regel is toestemming vragen als het om kinderen gaat, dus in dit geval was de vader de schuldige. Het joch was tenslotte niet 100%.

Inderdaad, maar ik denk niet dat er in het contract heeft gestaan dat het kind geslagen mocht worden. Ik zou als vader aangifte hebben gedaan. Meespelen is één ding, geweld toch iets anders, zeker tegen zo'n kind. Een normaal kind kun je het nog uitleggen.

Lees meer
6 jaren 7 maanden geleden #92353 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: # Bianca Boer - Draaidagen
Ook hier denk ik dat het in het echt gebeurt: voor de film mag het kind het niet weten van te voren, dan is het effect immers weg.

Kwalijk, ben ik met je eens, maar onrealistisch niet.

Tijd voor maken pagina: 0.366 seconden