Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Hoera! Ik heb een bookseat!

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #61024 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Hoera! Ik heb een bookseat!
Ja, ik denk het wel, hoewel, misschien een beetje groot. Ik weet niet of die dan genoeg steun hebben aan de bovenkant. Ik zou zeggen: neem ze mee naar de boekhandel en probeer!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

11 jaren 11 maanden geleden #61030 door
Beantwoord door in topic Re: Hoera! Ik heb een bookseat!

berdine schreef : Ja, ik denk het wel, hoewel, misschien een beetje groot. Ik weet niet of die dan genoeg steun hebben aan de bovenkant. Ik zou zeggen: neem ze mee naar de boekhandel en probeer!

Het boek is niet echt groter dan een gewoon boek, wel dik met ruim 1100 pagina's. Het heeft ook een harde kaft, dus die zorgt ook nog voor steun.

Lees meer
11 jaren 10 maanden geleden #61062 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: Hoera! Ik heb een bookseat!
Dat is nu nog eens een tip!

Met boeken zoals "Ik ben pelgrim" heb ik ook last van mijn arm en pols. Ik heb al alles geprobeerd, aan tafel lezen (vind ik niet zo prettig ontspannen lezen), het boek op 500 verschillende manieren houden maar het blijft zo dat het na een tijdje gewoon te zwaar wordt. Ik was al een eind aan het dubben of ik toch nog de digitale versie zou kopen (wat eigenlijk weggegooid geld is omdat ik bijna op 3/4 van het boek ben) maar zo'n kussen lijkt me een beter oplossing.

Tijd voor maken pagina: 0.439 seconden