Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Liever een collectieve site dan een dure campagne

Lees meer
12 jaren 5 maanden geleden #57019 door dettie
Als je bomen wil zien zal je toch eerst moeten weten waar het bos is.

Dat is eigenlijk wat ik bedoel.

Wij merken toch ook dat uitgevers heel verschillend reageren en eigenlijk allemaal hun eigen regels hebben.

Het zou prettig zijn als er een soort standaard was waardoor je wist bij welke uitgever je voor wat terecht kan.

Ook heb je wel eens vragen voor een schrijver, hoe vind je zijn adres? Hoe kom je met hem of haar in contact?

De ene schrijver heeft een eigen website met contactmogelijkheid maar de schrijvers van de bezige bij hebben

bijna allemaal geen eigen site, alles moet via de uitgeverij. Waarom kan er geen centraal punt komen met alle informatie?

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 5 maanden geleden #57023 door marjo
Ik had niet het idee dat het over die achterliggende dingen ging?

Was het niet de bedoeling dat een lezer ergens op een centrale site zou moeten kunnen zoeken naar wat van zijn gading is?

Dan is die site het bos, en zie ik de bomen niet meer. Het wordt dan erg massaal.

Terwijl ik nu vrij goed kan vinden wat ik zoek.

Lees meer
12 jaren 5 maanden geleden #57029 door dettie

Marjo schreef : Ik had niet het idee dat het over die achterliggende dingen ging?

Was het niet de bedoeling dat een lezer ergens op een centrale site zou moeten kunnen zoeken naar wat van zijn gading is?

Ja je hebt gelijk! Ik haal nu twee artikelen door elkaar. Sorry.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.417 seconden