Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Wie wil, roept maar..

Lees meer
12 jaren 8 maanden geleden - 12 jaren 7 maanden geleden #55315 door marjo
Wie wil, roept maar.. werd gestart door marjo
Dames (en heren??), ik doe een stel boeken weg. Als iemand wil: tegen verzendprijs mag je ze hebben.

Bach: Jonathan Livingston Zeemeeuw www.bol.com/nl/s/boeken/zoekresultaten/N...books_all/index.html

Sergio do Campo: De geur van ultramar www.boekenstrijd.nl/content/view/212/30/

Almuneda Grandes: tussenstations www.nu.nl/boek/2569837/almudena-grandes--tussenstations.html

Margit Coates: Taal der dieren www.bol.com/nl/p/de-taal-van-dieren/9200000005209636/

Marjolijn van Heemstra: De laatste aedema www.groene.nl/artikel/waar-is-het-lijk

Marcel de Jong: Tropenkolder www.zonnigbonaire.nl/2010/05/04/tropenkolder/

Noel Sies: In je hoofd www.noelsies.nl/?page_id=21

Jan-Willem Anker: Een beschaafde man www.arbeiderspers.nl/web/Auteurs/Boek/97...n-beschaafde-man.htm

Jean-Louis de Biasi: Geheime symbolen etc. hetleveniseeuwig.wordpress.com/recensies...jean-louis-de-biasi/

Max Arthur: Forgotten voices (engels) www.bol.com/nl/p/forgotten-voices-of-the...ar/1001004001981066/
Laatst bewerkt 12 jaren 7 maanden geleden doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 8 maanden geleden #55343 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Wie wil, roept maar..
Ha Marjo! Ik heb interesse in 4 boeken: Jan Wijnen, Bouke Billet, Annemarie de Gee en Plaats delict Amsterdam.

Ik stuur je vanavond een pb.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.507 seconden