Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Boek kiezen...

Lees meer
16 jaren 8 maanden geleden - 16 jaren 8 maanden geleden #30235 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: bericht
Ik heb een paar 'moet lezen' boeken liggen die voorgaan: 311, Pelican Court van Debbie Macomber (derde in een serie boeken over mensen in een klein dorp bij Seattle, ringboek van bookcrossing); Italian Shoes van Henning Mankell (ben ik in bezig), het spannende samenleesboek (kan ik vrijdag bij de bieb halen), het 'gewone' samenleesboek (nog te halen/reserveren in de bieb). Daarna heb ik een paar dozen boeken op zolder liggen (bij elkaar zo'n honderd boeken) die ik allemaal nog graag eens wil lezen..... En ik verwacht deze maand nog een paar recensieboeken te ontvangen.

Ik kan mijn lol wel op voorlopig! :lol:
Laatst bewerkt 16 jaren 8 maanden geleden doorJoanazinha.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
16 jaren 8 maanden geleden #30237 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Nou dan zal ik een boek voor je kiezen uit de dozen op zolder. 3e doos van rechts en dan het 10e boek dat je uit die doos haalt :D

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
16 jaren 8 maanden geleden #30238 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: bericht
LOL! Ik ga vanavond gelijk kijken welk boek dat is en dan komt die als eerste boek op de stapel nadat de -moet-lees- boeken uit zijn :-).

(Voor alle duidelijkheid: ik heb geen 100 dozen met boeken op zolder staan, maar dozen met totaal zo'n 100 boeken.....). Heb mijn berichtje even aangepast in dier voege :lol: .)
Laatst bewerkt doorJoanazinha.

Lees meer
16 jaren 8 maanden geleden #30390 door
Beantwoord door in topic Re: bericht
Ben begonnen in De stoel van God hoor, het leest in elk geval als een trein.
Laatst bewerkt door.

Lees meer
16 jaren 8 maanden geleden #30434 door WilV
Beantwoord door WilV in topic Re: bericht
Wat een leuk topic is dit. ik zie het nu pas, en zelfs dat pas nadat Berdine me er in de chat attent op maakte.

ik ben na twee jaar flink doorlezen eindelijk door mijn "nog te lezen-plank" heen, dus ik kan niet actief meedoen.

Maar ik bied me natuurlijk meteen als vrijwilliger aan om te roepen wat een ánder lezen moet.

En als de drie boeken die nu nog op mijn nachtkastje liggen uit zijn en er is niets anders bijgekomen

dan meld ik me hier en dan mogen jullie een plank en boeknummer noemen wat ik ga hérlezen.

Groetjes

Willeke
Laatst bewerkt doorWilV.

Lees meer
16 jaren 8 maanden geleden #30435 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ha nou... dan weet ik wel wat voor je... recensieboeken! haha.

Maar knap hoor dat je door je boeken heen bent. Dat zie ik mij voorlopig nog niet zeggen.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Tijd voor maken pagina: 0.468 seconden