Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Melden van niet werkende links en ledensites

19 jaren 10 maanden geleden #10046 door
Beantwoord door in topic Re: bericht
Hallo Minervaria,

Welkom bij de leestafel!

Ik heb net even op je site gekeken: indrukwekkend (en we hebben al zo veel te lezen!!).

Ik hoop je hier regelmatig te treffen!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden #10060 door minervaria
Beantwoord door minervaria in topic Re: bericht
Hallo beste mensen,

pas nu zie ik jullie reacties. Ik had nochtans wel aangeklikt dat ik een mail wilde ontvangen na een reactie op dit topic, maar ik was vergeten automatisch inloggen aan te vinken.

Allereerst dank voor de link, Bernadet. Die ben ik alvast gaan bekijken, en hij werkt ook!

@ Tiba

Poezie is niet meteen mijn sterkste punt, maar ik weet goede poëzie wel naar waarde te schatten. Schrijf je zelf gedichten en publiceer je ze ook?

Ik sta in bewondering voor de wijze waarop sommige dichters onder woorden kunnen brengen wat eigenlijk onzegbaar is.

Dat is trouwens ook een kenmerk van grote literatuur: het onuitspreekbare woorden geven, wat de harten van de mensen raakt.

Maar daar ben ik zelf niet zo goed in, vind ik.

Later stel ik mezelf nog wel eens voor, nu wacht er nog een hoofdstuk te lezen. :)

@ berdine

Inderdaad, aan de fictie kom ik vaak niet eens meer toe. Maar ik moet wel toegeven dat ik erg kieskeurig ben. Voor mij moet fictie ook waarschijnlijk zijn, en dat is vaak niet het geval. Daarom houd ik van historische romans.

@janna

Klopt, we hebben al zoveel te lezen! Maar ik ben blijkbaar niet de enige die veel ongelezen boeken heeft staan. ;)

Soms denk ik aan een 'publiceerverbod', zodat iedereen zijn/haar achterstallige lectuur kan inlopen. :idea:

En ik neem regelmatig een kijkje op het forum, hoor. Dit is werkelijk hét van hét!

Groetjes,

minervaria
Laatst bewerkt doorminervaria.

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden #10061 door tiba
Beantwoord door tiba in topic Re: bericht
Hallo Minervaria,

je schreef:

pas nu zie ik jullie reacties. Ik had nochtans wel aangeklikt dat ik een mail wilde ontvangen na een reactie op dit topic,

Ligt niet aan jou hoor. Hebben we sinds gisteren allemaal mee te kampen. Dit komt omdat Oscar messageboard de site aan het updaten is, zoals Bernadet hier ergens vermeldde (heb ik het goed uitgelegd, Bernadet?).

Hopelijk is het probleempje morgen van de baan.

Poezie is niet meteen mijn sterkste punt, maar ik weet goede poëzie wel naar waarde te schatten. Schrijf je zelf gedichten en publiceer je ze ook?

Ik sta in bewondering voor de wijze waarop sommige dichters onder woorden kunnen brengen wat eigenlijk onzegbaar is.

Ik ben enkel een (grote) liefhebster, Minervaria, en deel je bewondering voor hoe heel wat dichters 'de dingen des levens' verwoorden.

Door leestafel ben ik meer en meer gaan zoeken en ontdek steeds nieuwe gedichten en dichters. Zo leer ik veel bij.

In het begin plaatsten we ook gedichten die we zo maar mooi vonden, in de overtuiging dat dat mocht, mits correcte verwijzing naar uitgeverij, jaartal enz. Ondertussen weten we dat daar toestemmingen voor nodig zijn, maar dank zij heel veel speur- en schrijfwerk van Bernadet hebben we nu al de toestemming van een honderdtal dichters. En dat is niet niks!

Ik hoop je dan ook af en toe op onze poëzieafdeling te ontmoeten!

Groetjes. Tiba.
Laatst bewerkt doortiba.

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden #10063 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht

Die ben ik alvast gaan bekijken, en hij werkt ook!

haha ja het zou slecht zijn als hij niet werkte! :D

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden #10087 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: bericht
Ik krijg ook geen mails meer door. Niet dat dat veel uitmaakt, hoor. Ik kijk toch wel :D
Laatst bewerkt doorberdine.

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden #10092 door tiba
Beantwoord door tiba in topic Re: bericht
Het is toch praktischer als je een mail krijgt.

Nu moet je het hele item naar beneden scrollen, en ik volg zoveel items... (dat scrollen is nog altijd niet goed voor mijn arm).

Zou dit nog in orde komen, Bernadet? Weet je er al meer over?

Groetjes. Tiba.
Laatst bewerkt doortiba.

Tijd voor maken pagina: 0.504 seconden