Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Herman Post - Triomf & tranen

Lees meer
13 jaren 5 maanden geleden #50019 door dettie
Herman Post - Triomf & tranen werd gestart door dettie
In dit boek maken we kennis met negentien bijzondere jonge mensen die allemaal een prachtige prestatie geleverd hebben.

lees verder www.leestafel.info/herman-post

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 5 maanden geleden #50024 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Herman Post - Triomf & tranen
Een boek als dit trekt me helemaal niet. Valt voor mij in dezelfde categorie als o.a. Tonio en Schaduwkind.

(Voor jij nu zegt: nu moe, heb ik me daarvoor uitgesloofd: jouw verslag is prima, maar juist als jij zegt dat je het bijna niet droog hield, dan wil ik helemaal niet meer)

Lees meer
13 jaren 5 maanden geleden #50028 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Herman Post - Triomf & tranen
Nou moe zeg ik inderdaad maar om wat anders. Dit boek is totaal niet te vergelijken met Tonio of Schaduwkind.

Die boeken gaan over overleden, eigen kinderen maar dit gaat over erg levende kinderen die heel erg hun best doen om iets te bereiken. Het is helemaal geen tranentrekker maar een heel realistisch boek, met veel foto's over de rit. Ik was geroerd door hun motivatie en inzet en de mooie foto's vandaar het traantje.

Als ik dat van die tranen er niet bij had gezet had het boek je dan wel getrokken? (dan haal ik die tranen weg)

want ik vind het jammer dat je zo negatief reageert. Deze jongeren verdienen dit boek namelijk zo!

Dettie

Lees meer
13 jaren 5 maanden geleden #50033 door marjo
Natuurlijk is het onderwerp anders, maar het maakt voor mij niet uit. Het is bedoeld om emoties op te wekken, zo voel ik het. Ik heb daar geen zin in.

Lees meer
13 jaren 5 maanden geleden #50036 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Herman Post - Triomf & tranen
Nee zo is het boek juist helemaal niet bedoeld. Het verhaalt over een project. En het boek is bedoeld om te laten zien wat je met een heleboel positieve inzet en wilskracht kunt bereiken. Het is totaal geen tranentrekker. Dat traantje ligt aan mij, niet aan het boek.

Dettie

Lees meer
13 jaren 5 maanden geleden #50038 door marjo
Hm, en je denkt dat ik niet geraakt zou zijn, ondanks mezelf? Want dat is nu precies wat ik niet zoek, juist wil voorkomen.

Tijd voor maken pagina: 0.491 seconden