Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Reina ten Bruggenkate - De vergeten vrouw

Lees meer
14 jaren 7 maanden geleden #41638 door dettie
Zeer prettig leesbaar verhaal over een vrouw uit Sri Lanka die nadat haar man voor werk naar Zwitserland vertrokken is nauwelijks meer iets van hem hoort. En als de berg niet naar Mohamed komt...

Lees het verslag, klik hier www.leestafel.info/reina-ten-bruggenkate

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden #44543 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Reina ten Bruggenkate - De vergeten vrouw
Ook ik heb het boek gelezen. Het gaat over een vrouw die alles over heeft voor haar grote liefde die dat helemaal niet verdient.

Mijn verslag staat hier: www.leestafel.info/reina-ten-bruggenkate

<t></t>

Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden #44549 door WilV
Beantwoord door WilV in topic Re: Reina ten Bruggenkate - De vergeten vrouw
"Een boek wat je aan het piekeren heeft gezet"

Gek genoeg klinkt het als een compliment, want het verhaal heeft je dan duidelijk geraakt, en dat is altijd knap als een schrijfster dat weet te bereiken.

Klinkt al met als een boeiend boek.

Willeke

Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden #44561 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Reina ten Bruggenkate - De vergeten vrouw
Het is ook zeker niet negatief bedoelt Willeke. Ik vind het heel positief wanneer een boek me aan het denken zet. Ik ben het niet eens met hoe Dewi zich opstelt ten opzichte van haar man maar tegelijkertijd probeer ik haar te begrijpen.

<t></t>

Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden #44562 door WilV
Beantwoord door WilV in topic Re: Reina ten Bruggenkate - De vergeten vrouw
Ja zo begreep ik het ook uit je verslag, die tegenstrijdigheid verwoordde je mooi!

Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden #44563 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Reina ten Bruggenkate - De vergeten vrouw

Annemarie schreef : Ik ben het niet eens met hoe Dewi zich opstelt ten opzichte van haar man maar tegelijkertijd probeer ik haar te begrijpen.

Liefde maakt blind. Dewi wil gewoon geen enkele fout zien van haar man. Hij is goed en waag het niet om te zeggen dat het niet zo is.

Hij kan geen schoenen maken? Dan zorgt zij er wel voor dat het winkeltje toch lukt. Zij vangt alles op, voor hem, omdat ze helemaal blind van die man is.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.569 seconden