Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Rick Riordan - Magnus Chase en de goden van Asgard 1: Het verdoemde zwaard (14+)

Lees meer
9 jaren 1 maand geleden #81678 door marjo
Hoofdpersoon de zestienjarige straatjongere Magnus, die ontdekt dat hij heel bijzonder is. Maar zo gauw hij dat weet, blijkt dat anderen het ook weten en dat brengt hem in groot gevaar. Gelukkig heeft hij vrienden, en bijzondere eigenschappen...

Lees meer: www.leestafel.info/rick-riordan

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 1 maand geleden #81687 door Annemarie
Wat een leuke recensie! Volgens mij past dit genre meer bij jou dan bij mij. Ik vind het ook heel leuk om te lezen maar ook erg druk. En het is raar dat alles zich in Amerika afspeelt.

<t></t>

Lees meer
9 jaren 1 maand geleden #81697 door marjo
Hoezo in Amerika? Hert speelt in het Walhalla. Tja, dat dat toevallig als een soort zoveelste dimensie over Boston ligt, daar kan Riordan niets aan doen toch?

Lees meer
9 jaren 1 maand geleden #81698 door Annemarie
Tja, zo kun je het ook zien. Ik vind het zelf wat vreemd maar Riordan weet het wel leuk te brengen.

<t></t>

Lees meer
9 jaren 1 maand geleden #81699 door marjo
Als je niet van vreemd houdt, is het geen boek voor jou. Maar jij houdt best wel van vreemd, alleen dit is te veel?

Lees meer
9 jaren 1 maand geleden #81701 door Annemarie
Ik vind het best leuk maar alleen ben ik bang dat jeugdige lezers straks niet weten waar de verhalen/mythes/legendes echt vandaan komen. Niet uit Amerika dus!

En ik kan hier geen hele serie achter elkaar van lezen. Daar gebeurt te veel voor. Ik moet tussendoor echt wel even op adem komen.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.419 seconden