Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Thea Stilton - De dierenkliniek 9+

Lees meer
12 jaren 1 maand geleden #59400 door dettie
Thea Stilton - De dierenkliniek 9+ werd gestart door dettie
Mijn eerste Stiltonboek en zeker mijn laatste. Ik vind het vreselijk, sorry voor de fans.

Zie www.leestafel.info/archief/jeugd/thea-st...n-de-dierenkliniek-2

dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 1 maand geleden #59404 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Thea Stilton - De dierenkliniek 9+
Wat jammer dat het je zo is tegengevallen. Dit boek klinkt wel heel anders dan de Geronimo Stilton boeken. Klopt dat Marjo (jij hebt hier geloof ik het meeste van gelezen) of is het allemaal volgens hetzelfde concept?

<t></t>

Lees meer
12 jaren 1 maand geleden #59409 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Thea Stilton - De dierenkliniek 9+
Dit is Thea Stilton en het gaat over de Theasisters. Kennelijk hebben ze altijd mot met de Vinilla Girls. Die mot valt trouwens

wel erg mee. Het is allemaal een beetje blablabla.

Best wel jammer, ik was altijd erg nieuwsgierig naar de Stiltonboeken en had me ook verheugd het te gaan lezen

maar dat viel dus zwaar tegen.

Of de Geronimoboeken wat meer inhoud hebben weet ik niet maar als ze hetzelfde zijn dan sta ik toch wel te kijken

dat ze zo enorm populair zijn. Eén of twee boeken, vooruit, maar die gedroedelde letters en tekeningen ken je na

twee boeken ook wel, dan is die nieuwigheid eraf.

Dettie

teleurgesteld

Lees meer
12 jaren 1 maand geleden #59417 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Thea Stilton - De dierenkliniek 9+
Daar heb je gelijk in, die nieuwigheid is er voor ons volwassenen snel af. Kinderen evenwel smullen er van...meer van die junkfood, dat gaat er steeds maar in, terwijl ze dat stapje naar (haute) cuisine maar niet zetten.

Het is niet echt 'lezen' wat wij doen, meer bekijken. Jouw verslag is echt helemaal vanuit een volwassen oog. Ik probeer anders te kijken.

Lees meer
12 jaren 1 maand geleden #59422 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Thea Stilton - De dierenkliniek 9+

Marjo schreef : Daar heb je gelijk in, die nieuwigheid is er voor ons volwassenen snel af. Kinderen evenwel smullen er van...meer van die junkfood, dat gaat er steeds maar in, terwijl ze dat stapje naar (haute) cuisine maar niet zetten.

Het is niet echt 'lezen' wat wij doen, meer bekijken. Jouw verslag is echt helemaal vanuit een volwassen oog. Ik probeer anders te kijken.

Dus...langzaam kleine hapjes haute cuisine laten proeven aan kinderen? Dat zou ook mooi zijn met deze boeken toch? Dat het niveau heel geleidelijk zou worden opgevoerd. Maar ja, dit verkoopt dus dat gaat vast niet gebeuren!

<t></t>

Lees meer
12 jaren 1 maand geleden #59423 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Thea Stilton - De dierenkliniek 9+
Nee, dat gaat niet gebeuren. Het is ook ieder jaar weer een nieuwe lading 8-jarigen, dat smult van deze boeken. Maar ik kan je vertellen dat ze als ze opgroeien het beu worden en iets anders zoeken. Dan komt er een tussenfase met de boeken van Jeff Kinney en de dagboek-van-een-muts-serie. Pas daarna gaan ze 'echte' boeken lezen.

Je moet dit zien als een fase. Zoals wij vroeger smulden van Wipneus en Pim, zo smullen ze nu van Geronimo.

Tijd voor maken pagina: 0.561 seconden