Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Sarah Winman - Het laatste jaar van Marvellous Ways

Lees meer
8 jaren 11 maanden geleden #82876 door marjo
Magisch, sprookjesachtig, somber en mooi, leven en liefde: prachtig! (ook een bewaarboek, om steeds opnieuw in te lezen...)

Lees meer: www.leestafel.info/sarah-winman

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 11 maanden geleden #82881 door Annemarie
O jee, o jee, ik moet nog steeds Toen god een konijn was lezen. Deze klinkt ook al zo prachtig.

<t></t>

Lees meer
8 jaren 11 maanden geleden #82887 door berdine
Klinkt heel goed. Net weer 1500 pagina's leesvoer gescoord, maar ik zet hem toch maar op mijn lijst!

Lees meer
8 jaren 11 maanden geleden #82888 door marjo
Waar ben je geweest? Was er een markt? O wacht, Deventer??

Lees meer
8 jaren 11 maanden geleden #82891 door berdine
Nee, haha! Het zijn zelfs maar twee boeken. Prometheus heeft een aanbieding "De Patrick Melrose romans" van Edward St. Aubyn. Dat zijn een dikke 900 pagina's. 4.95, gebonden boek, gratis verstuurd. Kun je toch niet laten gaan... Dat had ik dinsdag in huis. En gisteren in de zwerfbibliotheek van onze AH vond ik "The thousand autumns of Jacob de Zoet" van David Mitchell. Dat zijn er ook 470. Die stond - weliswaar in het Nederlands - nog steeds op mijn lijst. Ik weet niet of ik hem in het Engels wel kan lezen. Maar het is te proberen nietwaar.

Met al die gratis boeken en e-books voor 5 euro tegenwoordig hoef ik niet meer naar Deventer.

Lees meer
8 jaren 11 maanden geleden #82895 door marjo
Ik wist dat al wel. Ik was zelf onlangs in Giethoorn waar men op een marktje een euro per boek vroeg en ik ook heel veel pagina's 'vur 'n bietje' had.

Tijd voor maken pagina: 0.463 seconden