Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Greame Simsion - Het beste van Adam Sharp

Lees meer
9 jaren 5 maanden geleden #79981 door dettie
Het zal je gebeuren, de liefde van je leven stuurt je na twintig jaar ineens een mailtje en binnen de kortste keren is het contact - en de aantrekkingskracht - weer als vanouds... Alleen zijn jullie beiden inmiddels getrouwd. Zij woont in Australië, jij in Engeland.

Dit overkomt Adam Sharp. Zomaar op een dag krijgt hij een mailtje van Angelina Brown, er staat niet meer in dan 'Hoi'. Maar dat kleine woordje zet zijn leven helemaal op zijn kop. Onmiddellijk gaan zijn gedachten naar vroeger...

lees verder www.leestafel.info/graeme-simsion

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

9 jaren 5 maanden geleden #79983 door
Klinkt weer als een echt boek voor mij. Voorlopig zal ik geduld moeten hebben.

Lees meer
9 jaren 5 maanden geleden #79985 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Greame Simsion - Het beste van Adam Sharp
Ik moet hoognodig eens wat gaan lezen van deze auteur. Dit lijkt me ook weer een leuke.

<t></t>

8 jaren 1 maand geleden #86623 door
Mijn geduld is beloond, want inmiddels ligt het boek hier en waarschijnlijk ga ik er vanavond in beginnen.

Gek, ik ben niet zo dol op romantische verhalen over relaties, maar de boeken van Graeme Simsion kan ik wel verdragen. En muziek maakt het natuurlijk extra aantrekkelijk.

Lees meer
8 jaren 1 maand geleden #86624 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Greame Simsion - Het beste van Adam Sharp
O ik ben eerruuug benieuwd Renate wat je van dit boek vindt.

Dettie

8 jaren 1 maand geleden #86626 door
Dat hoor je nog wel. Ik ben er nu in bezig, maar nog niet erg ver. Vanmiddag met m'n lieve kleine kater naar de dierenarts, dus in de wachtkamer kan ik weer lezen. Ik ben benieuwd of de kat weer aan is gekomen en hoeveel. Bij het vorige bezoek was hij 2 ons aangekomen in vergelijking met z'n gewicht van 6 weken eerder. Nu zijn we weer 6 weken verder. Naar aanleiding van het boekje van Dorinde van Oort vraag ik me af wat mijn kat in een interview zou zeggen.

Tijd voor maken pagina: 0.512 seconden