Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Craig Thompson- Habibi

Lees meer
11 jaren 7 maanden geleden #63742 door marjo
Craig Thompson- Habibi werd gestart door marjo
Op aanraden van een superenthousiaste striplezer heb ik gisteren uit de bibliotheek dit boek meegenomen. Het heeft me de hele avond beziggehouden..

En misschien, misschien moet ik toch mijn aversie tegen de jeugdvorm van grafic novels maar laten varen. Dit is wel degelijk een volwaardig boek.

Lees meer: www.leestafel.info/craig-thompson

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 7 maanden geleden #63747 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Craig Thompson- Habibi
Mijn man leest graag graphic novels maar toen we er laatst in de boekwinkel naar vroegen, haalden ze uit het magazijn een piepklein stapeltje boeken. Meer hadden ze niet. Ik heb er eentje gelezen van Jens Lapidus en het beviel ook mij eigenlijk best wel. Leuk dat jij het ook als positief hebt ervaren! Voor af en toe leest het best fijn vind ik.

<t></t>

Lees meer
11 jaren 7 maanden geleden #63754 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Craig Thompson- Habibi
Schande!!

Maar ik wist het zelf ook niet, dat er zoveel zijn. Gisteren werd ik meegetroond naar een afdeling van de blbliotheek waar ze staan. Ik kan voorlopig vooruit!

Lees meer
11 jaren 7 maanden geleden #63755 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Craig Thompson- Habibi
Ik heb De Avonden gelezen als graphic novel en was diep onder de indruk. De tekeningen voegden veel toe vond ik.

Maar ik zie dat Habibi 672 pagina's is! Dat is nogal wat, hoe lang is Craig Thompson daar mee bezig geweest vraag ik me dan af.

Dat is bijna een levenswerk! Wel heel bijzonder!

Dettie

Lees meer
11 jaren 7 maanden geleden #63757 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Craig Thompson- Habibi

Marjo schreef : Schande!!

Maar ik wist het zelf ook niet, dat er zoveel zijn. Gisteren werd ik meegetroond naar een afdeling van de blbliotheek waar ze staan. Ik kan voorlopig vooruit!

Een speciale afdeling? Onze bieb heeft meer een klein hoekje waar dan ook de stripboeken staan.

<t></t>

Lees meer
11 jaren 7 maanden geleden #63761 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Craig Thompson- Habibi
Hij is daar zeven jaar mee bezig geweest, las ik.

Onze bieb heeft ook heel veel gewone stripboeken, die wist ik wel te vinden, maar dat er ook een afdeling voor volwassenen was - grafic novels dus - wist ik niet.

Tijd voor maken pagina: 0.549 seconden